سوله آکام فلز

مطالبات معلمان روی زمین مانده است

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان با بیان اینکه گاهی به دلیل سیاست‌های غلطی که داشتیم مطالبات معلمان روی زمین مانده است، گفت: معلم الگوی دانش آموزان است، اما گاهی کاری می‌کنیم که معلم دست به کاری می‌زند که در شأن او نیست و باید دولت و مجلس کمک کنند مشکلات معلمان حل شود.

سید رضا مرتضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که امروز ( پنجشنبه، ۲۵ فروردین) با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش اصفهان کمبود داریم که در آینده ما را دچار مشکلات متعددی می‌کند. اگر در این دولت فکر جدی برای نیروی انسانی کنیم سنگ بزرگی از پیش پای نظام در آینده برخواهیم داشت. 

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مهم‌ترین و فرهنگی‌ترین شورای استان شورای آموزش و پرورش است که می‌تواند مشکلات استان را در بلند مدت حل کند، گفت: سه حوزه اصلی آموزش پرورش محتوا، نیروی انسانی و فضای آموزشی است که باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت مدارس اصفهان امروز تعریفی ندارد، گفت: مدارس سنگی و خطرآفرین زیادی در اصفهان وجود دارد که باید فکری برای آن شود.

استاندار اصفهان همچنین به کمبود نیروی انسانی در مدارس اشاره و اظهار کرد: علاوه بر کمبود نیروی انسانی، یکی از خشت‌های کج، نوع جذب معلم است که اگر این مشکل را حل کنیم  بار بزرگی از دوش دولت در آینده برداشتیم.

وی افزود: در حوزه مدرسه سازی نیز باید با خیرین مدرسه ساز همکاری انجام شود، به ویژه اینکه بسیاری از مدارس با کمک کوچکی برای آماده سازی نهایی  می‌توانند آماده پذیرش دانش آموزان شوند.

مرتضوی با یادآوری اینکه گاهی به دلیل سیاست‌های غلطی که داشتیم مطالبات معلمان روی زمین مانده است، گفت: معلم الگوی دانش آموزان است، اما گاهی کاری می‌کنیم که معلم دست به کاری می‌زند که در شأن او نیست و باید دولت و مجلس کمک کنند مشکلات معلمان حل شود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در ۲۴ سال گذشته با تبلیغات و پروپاگاندا اصفهان را طوری معرفی کردند که همیشه در رده‌های آخر بودجه قرار گرفته و پس رفتی در اصفهان اتفاق افتاده، گفت: امیدوارم این تصویر به دولت جدید منتقل شود و رشد متوازن اتفاق افتد. وقتی اصفهان معین تهران است، باید به نیازهای آن توجه شود درحالی که ما مادام اصفهان را عقب نگه داشتیم. امیدوارم در آموزش و پرورش به اصفهان توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

روزانه ۸۵۰۰ ساعت از وقت مردم تهران در ترافیک هدر می‌شود-پیام امروز

سردار تیمور حسینی پلیس راهور کل کشور در ششمین همایش بین المللی مدیریت ایمنی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *