سوله آکام فلز

مطلق‌زاده: هیچ جای دنیا با این توپ‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند/ آینده ملوان روشن است

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی داشتیم و تمام هدف‌مان این بود که در بازی با سپاهان امتیاز بگیریم و دست خالی از زمین بیرون نیاییم. هدف ما بسته بازی کردن و استفاده از ضدحملات بود و موقعیت هم داشتیم، ولی مهم این بود که بتوانیم امتیاز بگیریم.

وی در مورد انتقاد بازیکنان و مربیان سپاهان از کیفیت توپ‌های مسابقات لیگ برتر تأکید کرد: ما حتی در تمرینات هم این مشکلات را داریم و وقتی با دیگر دوستانم در تیم‌های دیگر هم صحبت می‌کنم آنها هم عقیده دارند توپ‌هایی که در لیگ برتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، کیفیت لازم را ندارند.

 

هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ادامه داد: در هیچ جای دنیا از این توپ‌ها استفاده نمی‌شود و نمی‌دانم چرا ما نمی‌توانیم از همین کشورهای همسایه مثل پاکستان توپ تهیه یا اینکه خودمان توپ‌ها را تولید کنیم. این کار واقعاً سخت نیست، ولی متأسفانه می‌بینیم که در بازی‌های لیگ برتر از توپ‌های غیراستاندارد استفاده می‌شود.

مطلق‌زاده راجع به اینکه آیا ملوان در لیگ برتر می‌ماند، تصریح کرد: هم ما می‌دانیم و هم هواداران ملوان که امسال شرایط سختی داریم و روز به روز تلاش می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم. من معتقدم آینده ملوان روشن است و اگر بتوانیم امسال در لیگ برتر بمانیم با یک برنامه‌ریزی بلندمدت می‌توان ملوان را به روزهای خوبش رساند. امیدوارم در بازی فردا با مس هم یک نتیجه خوب بگیریم.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

استراحت ۲ روزه برای پرسپولیسی‌ها-پیام امروز

 سرخپوشان ایران پس از ریکاوری و بازی دوستانه امروز (یک‌شنبه) استراحت ۲ روزه‌ای خواهند داشت. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *