سوله آکام فلز

تیراندازی یک شرور به مرکزی تجاری/ متهم بازداشت شد-پیام امروز


 سرهنگ سعید راستی  گفت: چند روز پیش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری با خبر شده و برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند. با آغاز تحقیقات مشخص شد که متهم جزو اراذل و اوباش است و با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت این مرکز تجاری کرده و متواری شده است. 

وی با بیان اینکه ماموران اقدامات خود برای شناسایی هویت متهم و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند، گفت: در جریان تحقیقات میدانی چهره متهم مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه با تطبیق چهره متهم در بانک اطلاعاتی متهمان سابقه‌دار، هویت وی که جزو اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی و دریافت مجوز برای دستگیری این فرد گفت: ماموران مخفیگاه متهم را در محدوده محله بی‌سیم شناسایی کرده و با مجوز دریافت شده به این محل اعزام شده و این فرد را با اجرای یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری واحد نوپوی یگان ویژه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است-پیام امروز

علی سلاجقه، در پنجاهمین جلسه کارگروه ملی مدیریت پسماند که با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *