سوله آکام فلز

مورینیو:دوست دارم بازی باکیفیت‌تری را از تیمم ببینم/ از داور چهارم می‌ترسیدم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته هجدهم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو با نتیجه ۲ بر صفر بر فیورنتینا غلبه کردند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN»، با اشاره به بازگشتش به روی نیمکت رُم پس از پایان محرومیتش گفت: سعی کردم آرامش خودم را حفظ کنم، چون از روسی (داور چهارم) می‌ترسیدم. می‌دانم که گاهی اوقات حرف‌های نامناسبی می‌زنم اما من قدیس نیستم و دوست ندارم بیرون از زمین باشم.

وی افزود: فیورنتینا تیمی خیلی خوب و سازمان‌یافته است. آنها فصل گذشته کار را برای ما سخت کردند. ما اما با شخصیت تیمی خود عالی دفاع کردیم، همواره کنترل بازی را در اختیار داشتیم و به طور کلی موقعیتی نبود که بخواهد ما را به دردسر بیندازد اما دوست دارم بازی باکیفیت‌تری را از تیمم ببینم. از لحاظ تاکتیکی، انگیزه و کنار آمدن با شرایط تنها می‌توانم از بازیکنانم تمجیدد کنم اما دوست دارم کیفیت و اعتماد به نفس بیشتری از بازیکنام به هنگام صاحب توپ بودن، ببینم.

تیم رُم با این برد ۳۴ امتیازی شد و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه هفتمی خود در جدول رده‌بندی، فاصله‌اش با تیم‌های بالای جدول را کاهش داد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تراکتور ۰ – ۱ مس رفسنجان/ پیروزی ارزشمند شاگردان نویدکیا در تبریز-پیام امروز

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تیم فوتبال  تراکتور نبریز از  ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *