سوله آکام فلز

نبرد پاریسی‌ها و زنبور‌ها برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا-پیام امروز


در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی اش پارک دو پرنس میزبان دورتموند است.

دیدار رفت ۲ تیم در سیگنال ایدونا پارک (وستفالن) با تک گل نیکلاس فولکروگ به سود زنبور‌های پرشور به پایان رسید. زنبور‌ها در بازی رفت بازیکنان خطوط هافبک و دفاعی شان  به خوبی مانع تغذیه امباپه فوق ستاره پاریسی‌ها شده بودند و با مهار این بازیکن عملا نیمی از قدرت تیم لوئیس انریکه متلاشی شده بود، اما پاریسی‌ها با توجه به امتیاز میزبانی شان بسیار امیدوارند از سد دورتموندی‌ها بگذرند و راهی فینال شوند چرا که دورتموند بازی رفت را با پیروزی خفیف یک گله به پیروزی رسید و مطمئنا پاریسی ها در این بازی به دنبال راهی خواهند بود تا امباپه را در فرصت گلزنی قرار دهند چرا که اگر از سد این کار برنیایند شانس کمی برای رسیدن به فینال خواهند داشت.

چها روز پیش مارکو رویس بازیکن وفادار دورتموندی‌ها علی رغم اینکه در سال‌های اخیر بسیاری از پیشنهادات تیم‌های بزرگ اروپا را به خاطر دورتموندی‌ها رد کرده بود تا تعصب اش را به این تیم نشان بدهد در پیامی ویدیویی اعلام کرد که او و مدیران دورتموند تصمیم گرفته اند که در پایان فصل به همکاری شان پایان دهند تا ۱۲ سال حضور رویس در این تیم به خط پایان برسد، اما او ضمن گفتن این خبر به هواداران گفت که با این وجود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش مضاعفی خواهد کرد و به همین دلیل مطمئنا سایر بازیکنان نیز در کنار امیدواری به تاریخ سازی تلاش خواهند کرد تا کاپیتان شان با خاطره‌ای رویایی وستفالن را ترک کند.

در سوی مقابل شاگردان لوئیس انریکه علی رغم اینکه باز هم لوشامپیونه را فتح کردند ولی همچنان حسرت داشتن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در کلکسیون افتخارات خود و تیم شان حس می‌کنند و  به همین دلیل آنان نیز انگیزه مضاعفی برای رسیدن به این مهم دارند.

لوکاس هرناندز که در بازی رفت به دلیل مصدومیت بازی را ترک کرده بود پس از معاینات پزشکی مشخص شد دچار پارگی رباط صلیبی شده است و مهم‌ترین غایب پاریسی‌ها در این بازی خواهد بود.

دنیله اورساتو داور ۴۸ ساله مشهور ایتالیایی قضاوت این دیدار مهم را برعهده دارد.

خبرنگار: سجاد هدایت پور 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خطر پلاسما فروشی در بخش خصوصی/ توسعه انتقال خون پیش بیمارستانی در مراکز اورژانس-پیام امروز

دکتر مصطفی جمالی در پنجمین کنگره بین‌المللی طب انتقال خون که از صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *