سوله آکام فلز

نتوانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم-پیام امروز


مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال  درباره  تساوی مقابل ازبکستان اظهار کرد: همانطور که قلعه نویی کامل و جامع توضیح داد، شرایط این مسابقه متفاوت بود. پرواز خیلی سخت داشتیم. بدون تمرین نداشتن‌ها و مشکلات و اتمام فصل بازی کردن کمی سخت بود. تنها نکته مثبت امروز این بود که ما بازی خوبمان در یکی، ۲ سال نشان دادیم، می‌توانیم دوباره مردم را با فوتبال آشتی بدهیم. تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمده بودند، از آنها هم تشکر و هم عذرخواهی می‌کنم. شاید نتوانستیم انتظاراتشان را برآورده کنیم.

او افزود: ما اهداف خودمان را برای آینده داریم. ما توانستیم پس از سال‌ها هواداران را برای بازی‌های ملی به ورزشگاه‌ها بکشانیم. موقعی که اسکوچیچ سرمربی تیم بود، در مقدماتی جام جهانی ما یک مساوی اگر می‌آوردیم حذف می‌شویم، اما اکنون  با اقتدار به مرحله بعدی صعود کردیم. ۲ بازی مقابل تیم خوب ازبکستان مساوی کردیم. این نشان می‌دهد در این یکی، ۲ ساله، برنامه و اهداف ما خوب پیش رفته است. تیم ما به زمان نیاز دارد به خاطر این تغییر نسلی که انجام شده و شما باید صبورتر باشید.

طارمی  گفت: با اینکه خیلی از بازیکنان رفته‌اند، اما  تیم ملی هنوز شرایط خوبش را دارد. از لحاظ نتیجه گیری تا به حال خوب انجام داده‌ایم و اگر بیشتر صبور باشیم، فکر می‌کنم می‌توانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

طارمی دربراه  این بازی اظهار کرد: به خاطر آن شرایط نتوانستیم خوب بازی کنیم، از طرفی ازبکستان نیز تغییراتی داشت و به خاطر آن شرایط نیز کمی زمان برد. در نیمه دوم با آنالیز‌های کادرفنی شرایط را به نفع خودمان عوض کردیم، یک سری موقعیت‌ها خلق کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. فکر می‌کنم در نهایت این فصل، فصل فوتبالی که آخرین بازی، بازی تیم ملی بود، با خوبی و خوشی به پایان رسید.

طارمی  در واکنش به اظهارات تاج  که در مصاحبه‌اش اشاره کرد که کاپیتان‌های تیم ملی پذیرفته‌اند که باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و آیا او این را پذیرفته است، اظهار داشت: پذیرفتن یک بخش است و انجام شدنش یک بخش؛ به هر حال ما چه بپذیریم، چه نپذیریم، این مشکلات رخ داده است. ما ۲۴ ساعت رفت در مسیر بودیم، ۲۰ ساعت در برگشت.

او ادامه داد: شرایطی که کشورمان و فدراسیون‌مان دارد ما می‌پذیریم که باید این گونه سفر کنیم. ما یکسری جا‌ها همراهی می‌کنیم و یکسری جا‌ها از حق بازیکنان دفاع می‌کنیم. حرف‌ها را نمی‌شود باز کرد. ما مثلا نرویم هنگ کنگ؟ وظیفه‌مان است که بهترین بازی را انجام دهیم. به هر نحوی که رفتیم یکسری تبعات دارد. اگر شما خوب به آنجا بروی، برای بازی بعدی آماده‌تر هستی. فوتبال ۹۰ دقیقه نیست، ما باید استراحت کافی داشته باشیم. شرایط بازی از ۲-۳ روز قبل است. شرایطمان این است و باید بپذیریم.

 طارمی گفت: شاید ما بزرگ‌تر‌ها نتوانستیم جا بیاندازیم. درست است این بازی تقریبا دوستانه‌ای بود، اما  باید برای دیگر بازیکنان جا می‌انداختیم که تیم ملی باید هر بازی ببرد. ما می‌دانیم وظیفه‌مان است که نهایت توانمان را بگذاریم و پیروز شویم، اما  برخی روز‌ها نمی‌شود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

با خودروی بدون داشتن پلاک، تردد نکنید-پیام امروز

 سرهنگ “فیروز کشیر” با اشاره به تردد و مجوز‌های تردد خودرو‌های گذر موقت، گفت: ماده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *