سوله آکام فلز

راهیان نور بستری برای تحقق جهاد تبیین است

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برای اردوی راهیان نور شمالغرب کشور با استقبال گرم مردم روبه رو هستیم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین حیدری  با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: به همین دلیل بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده اعزام کاروان‌های راهیان نور زنجان از ۳۱ تیرماه شروع و تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.راهیان نور بستری مناسبی برای تحقق جهاد تبیین است.

وی گفت: در این بازه زمانی پنج کاروان اعزام می‌شود که از این پنج دوره، دو دوره آن مخصوص خواهران و سه دوره آن مخصوص برادران است..از اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور شمالغرب کشور حضور دارند که از سه یادمان از جمله یادمان‌های «بوالحسن»، «بو الفتح» و یادمان «سیرانبند» بازدید می‌کنند.

معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: یادمان‌های بوالحسن و سیرانبند برای منطقه بانه است و یادمان بوالفتح برای منطقه سردشت عملیات(نصر هفت) است که مردم استان زائر این یادمان‌ها خواهند بود.

حیدری در ادامه با بیان اینکه  در مجموع  ۳۵ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند، گفت: در هر دوره  با احتساب عوامل اجرایی  بیش از ۳۰۰ نفر به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام می‌شوند. برای اردوی راهیان نور شمالغرب کشور با استقبال گرم مردم روبه رو هستیم.در مجموع  بیش از ۱۶۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم این استان به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)-پیام امروز

۱۳:۵۸ – ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۸ – ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ حدیث روز؛ دَخَلتُ على أبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *