نکات مهم در خریدسوله

دقت در خریدسوله

هنگام خرید یا اجاره سوله حتما به این موضوع توجه داشته باشید که ابعاد سوله مورد نظر با میزان کالاها یا تجهیزاتی که می خواهید در سوله نگهداری کنید مطابقت دارد یا خیر. اگر دیر متوجه این موضوع شوید که نیاز های بیشتری دارید باعث کندتر شدن کارتان و هم باعث تحمیل شدن هزینه های بیشتر به شما می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را برخی از مهمترین نکات خرید سوله آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

افراد مختلف با اهداف متفاوتی دست به خریدن می زنند؛ زیرا این سازه کاربرد های بسیار زیادی دارد و یکی از مهم ترین خرید و فروش ها در ملک های صنعتی سوله است، که باید در هنگام خرید توجه بسیار زیادی به آن داشته باشید.

اگر که شما قصد خرید سوله صنعتی را دارید باید قبل از خرید همه شرایط را بررسی کنید. که مشاورین ما در املاک صنعتی فتح به شما دراین امر کمک می کنند که هیچ گونه شبهه ای در خرید نداشته باشید.

خرید متناسب با فعالیت

قبل از اقدام به خرید ملک صنعتی مورد نظر ابتدا هدف خود را مشخص کنید. به عنوان مثال ممکن است شما سوله را برای انبار مواد غذایی و بهداشتی و یا برای انبار وسایل فلزی و چوبی خرید کنید. حتی ممکن است شما سوله را برای کار تولیدی بخواهید استفاده کنید..

محل مناسب برای خرید

در زمان خرید دقت نمایید که سوله در محدوده صنعتی قرارداشته باشد. زیرا امکاناتی که به اماکن صنعتی میدهند با سایر نقاط متفاوت است مانند: برق، آب، گاز و….

نکات خرید و ابعاد سوله

نکات-خرید-و-ابعاد-سوله

ابعاد سوله با توجه به نیاز های افراد متغیر می باشد. هنگام خرید سوله باید به این نکته توجه داشته باشید که ابعاد آن سوله متناسب با نیازتان است یا خیر، پس باید ملکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما و همچنین به صرفه باشد.

نکات زیادی در هنگام خرید وجود دارد که باید متوجه آن ها باشید به طور مثال هنگام خرید سوله باید متوجه اندازه های مختلف و وسایلی که در ساخت آن سوله به کار برده شده باشید، زیرا اندازه های مختلف، وزن و ابعاد مختلف دارند.همینطور محل سوله باید از منظر سرعت باد و بارش و اندازه درب ورودی سالن و ارتفاع ستون ها بررسی شود تا متناسب با نیاز شما باشد.

اما شرکت های صنعتی زیادی وجود دارند که مکان استقرار مناسبی را دارا نمی باشند و با کمترین امکانات فعالیت می کنند. گاهی ممکن است شما برای فعالیت خود احتیاج به متراژ خاصی از سوله باشید که با توجه به ایده و هدف خود با به صورت دقیق انتخاب کنید. حتی ممکن است فعالیت صنعتی شما احتیاج به ارتفاع خاصی باشد، در این صورت نیز باید در زمیان خرید سوله تمامی موارد را دقت نمایید.

اگر شما قصد خرید سوله با کیفیت ساخت بالا را دارید به دنبال سوله هایی باشید که در ساخت آن ها از فولاد استفاده شده باشد و همچنین در هنگام ساخت اصول آن رعایت شده باشد تا کیفیت مطلوب را داشته باشد.

خرید سوله برای کسب و کار شما

خرید سوله برای کسب و کار شما

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به طور سنتی در حال تولید هستید باید توجه داشته باشید که رفته رفته مجبور خواهید شد که به سمت سوله و خرید سوله بروید.

امروزه همچنان شاهد این موضوع هستیم که برخی از تولیدی ها در بافت های مسکونی یا در زمین هایی که فاقد کاربری تولیدی هستند اقدام به ساخت سوله برای کسب و کار خود می کنند که این امر خسارت هایی برای محیط و فرد را در بردارد. که به طورمثال می توان  به آلودگی های زیست محیطی برای ساکنین مناطق مسکونی و عدم خدمات رسانی مناسب برای کسانی کسب و کار صنعتی دارند اشاره کرد.

وقتی شما برای خرید یا اجاره سوله اراده می کنید یعنی در یک حوزه مطلوب گام برداشته اید و این می تواند تاثیر بسیار مثبتی در کسب و کار شما داشته باشد.

راه اندازی یک کسب و کار جدید و خرید سوله

زمانی که شما به یک ایده کاری خوب دست پیدا می کنید که می توانید آن را در یک تولیدی یا فضای صنعتی عملی کنید، آن موقع است که شما می توانید یک فضای فیزیکی جهت استقرار تجهیزات و نیرو های خود داشته باشید که بهترین راه حل برای شما خرید یا اجاره سوله است.

تخمین زدن نیاز های خود

افراد زیادی که اقدام به خرید یا اجاره سوله می کنند نمی توانند نیازهایی همچون متراژ و لوازم مورد نیاز خود را به درستی تخمین بزنند که این امر باعث ضرر و خسارت می شود.

برای این که دچار این مشکل نشوید بهتر است با یک کارشناس که تخصص کافی در این حوزه دارند صحبت کنید ما دراملاک صنعتی فتح در این امر به شما مشاوره و کمک خواهیم کرد.

شفاف سازی میزان بودجه

متاسفانه بعضی از خریداران فکر می کنند که اگر مقدار بودجه خود را مشخص و شفاف کنند ممکن است برخی سوء استفاده کنند و از بیان کردن مقدار بودجه خود طفره می روند و اطلاعات غلط می دهند که این امر باعث می شود شرکت نتواند پیشنهادات خوبی به شما بدهد.

اطلاع  داشتن از  قوانین و مجوز ها

اطلاع -داشتن-از -قوانین-و-مجوز-ها

اگر قصد  دارید سوله بخرید ، ابتدا بهتر است تمامی مجوزها و محدودیت هایی که در منطقه مد نظرتان برای خرید سوله وجود دارد را به دقت بررسی کنید. به عنوان مثال ممکن است فعالیت شما دارای آلودگی صوتی و یا محیطی  باشد، در نتیجه باید امکان صدور مجوز در آن منطقه و رضایت همسایگان را نیز درنظر بگیرید..

امکانات و تجهیزات سوله

برخی از فعالیت های صنعتی احتیاج به امکانات و شرایط خاصی برای فعالیت دارد. شما باید قبل از خرید حتما به این موارد توجه کنید. به عنوان مثال ممکن است شما در فعالیت صنعتی خود اجتیاج به جرثقیل سقفی داشته باشید، و یا احتیاج به آمپر مشخصی از برق دارید که در زمان خرید بهتر است اطلاعات کیفی در مورد سوله مورد نظر را دریافت نمایید. تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

موارد قانونی در زمان بستن هر قراردادی یکی از مهم ترین نکاتی که حتما باید مورد توجه قرار گیرد، نوشتن یک قرارداد خوب است. این قرارداد باید طوری باشد تا هم منافع طرفین را حفظ کند، و هم این که از طرفی از لحاظ قانونی قرارداد دچار ایراد نباشد .

راهنمای خرید سوله
  • یکی از مراحل مهم در خرید سوله موضوع قیمت گذاری آن است که فاکتورهای زیادی بر آن تاثیر می گذارد.
  • یکی از این فاکتورها کیفیت مواد مورد استفاده در اجزا سوله می باشد.
  • ابعاد و اندازه سوله که عمدتا با افزایش اندازه طول و عرض سوله قیمت ها هم افزایش می یابد.
  • پس در زمان خرید سوله فروشنده در همان وهله اول نمی تواند رقم دقیقی را بیان کند و باید با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف که چند مورد آن را بیان کردیم به تعیین قیمت سوله بپردازند.
خرید و فروش سوله در املاک صنعتی فتح

شما صنعتگران گرامی میتوانید با حضور در املاک صنعتی فتح اقدام به خرید سوله و یا فروش سوله نمایید . املاک صنعتی فتح با دارا بودن بزرگترین فایلنگ آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان است.

اگر قصد فروش سوله خود را دارد میتوانید سوله خود را به ما بسپارید تا مشاوران مجرب املاک صنعتی فتح در کمترین زمان ملک شما را با شرایط عالی بفروش برسانند. همچنین اگر شما قصد خرید سوله دارید نیز میتوانید با حضور در دفتر املاک فتح و گفتگو با مشاوران شرایط و احتیاجات خود را از خرید سوله بیان کنید تا بهترین گزینه در اختیار شما قرار بگیرد.

همچنین املاک صنعتی فتح با گردآوری تیم حقوقی از بهترین مشاوران حقوقی در امور قرارداد ها، این اطمینان را به شما میدهد تا قرارداد خرید و فروش شما به بهترین نحو انجام شود. شما خریدار و یا فروشنده گرامی بعد از انجام قرارداد دچار مشکلات حقوقی نشوید.

مشاوره خرید و فروش سوله

همراهان گرامی شما میتوانید جهت اخذ مشاوره در زمینه خرید و فروش و یا رهن و اجاره املاک صنعتی با شماره ۴۸۲۰۰ و ۰۹۲۰۲۰۲۰۴۴۴ در تماس باشید. تا از مشاوره رایگان مشاوران ما بهره مند شوید..

 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

گذری بر صنعت ساخت جرثقیل سقفی

گذری بر صنعت ساخت جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی، یک ابزار صنعتی کارآمد و پرکاربرد است که برای بلند کردن و جابه‌جایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner