سوله آکام فلز

نیم فصل دوم لیگ برتر در لرآرنا بازی خواهیم کرد-پیام امروز


مسعود عبدی مالک تیم فوتبال خیبر خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه‌های این تیم برای فصل آینده لیگ برتر گفت: ما با رضا مهاجری به عنوان سرمربی ادامه همکاری خواهیم داد و تیم نیز برای فصل آینده حتما تقویت خواهد شد و هفته آینده به صورت شفاف برنامه‌های تیم برای حضور در لیگ برتر را اعلام خواهیم کرد.

او در خصوص وضعیت ورزشگاه لرآرنا گفت: ما ۱۶ ماه فریاد زدیم تا کار تکمیل این ورزشگاه به ما داده شود، اما مقاومت‌های شد. در حال حاضر این ورزشگاه شرایط میزبانی را ندارد چرا که ۱۰ روز دیگر چمن آن زیر کشت خواهد رفت، همچنین در حال استانداردسازی رختکن‌ها هستیم و به زودی نیز کار ساخت سکو‌های رو به رو را آغاز خواهیم کرد. ورزشگاه لرآرنا برای نیم فصل دوم لیگ برتر آماده خواهد بود و ما بازی‌های خودمان را در این ورزشگاه برگزار خواهیم کرد.

مالک خیبر خرم آباد ادامه داد: نحوه واگذاری این ورزشگاه به ما طبق کارگروه ماده ۲۷ است.

عبدی در خصوص وضعیت ورزشگاه تختی برای میزبانی از بازی‌های خیبر در لیگ برتر بیان کرد: ورزشگاه تختی در حال حاضر از بسیاری از ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری استاندارد‌تر است، اما برای فصل آینده لیگ برتر نواقص این ورزشگاه ۸ هزار نفری را رفع خواهیم کرد. 

خبرنگار: سجاد هدایت پور


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

با متخلفان پلاک‌های گذر موقت برخورد قاطع می شود-پیام امروز

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *