هلند ۲-۳ اتریش/ شگفتی سازی بزرگ شاگردان رانگنیک با صدرنشینی در گروه+ فیلم-پیام امروز


در ادامه مسابقات دور سوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، تیم‌های ملی هلند و اتریش از گروه D به مصاف هم رفتند که اتریش موفق شد با نتیجه سه بر دو هلند را شکست دهد.

اتریش بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید.  در دقیقه ۶ با توپ ربایی در میانه میدان، ضدحمله سریعی صورت گرفت که توپ به سمت چپ رفت. پراس با ارسال به سمت دروازه سعی داشت مهاجمان لهستان را صاحب توپ کند که دونیل مالن به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در نیمه نخست اتریش بازی بهتری به نمایش گذاشت، اما دیگر گلی نزد. در ابتدای نیمه دوم، این هلند بود که گل تساوی را زد. کودی خاکپو مهاجم لیورپول با ضربه قوس دار گل تساوی را در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند.

البته اتریشی‌ها اجازه ندادند تا خوشحالی لاله‌های نارنجی طولانی شود و در دقیقه ۵۹ اتریشی‌ها دوباره در سمت راست دفاع هلند چند پاسکاری کوتاه داشتند و فلوریان گریلیتش پاس سریع را با چرخش به موقع روی دروازه ارسال کرد.

در دقیقه ۷۵ ممفیس دیپای برای هلند گلزنی کرد و دوباره بازی را مساوی کرد، اما تنها ۵ دقیقه بعد اتریش گل سوم را هم توسط سابیتزر به ثمر رساند و دوباره اتریش را پیش انداخت.

با این نتیجه اتریش شش امتیازی شد و به عنوان صدرنشین در یکی از سخت‌ترین گروه‌های یورو به مرحله بعد رفت. فرانسه هم دوم شد و هلند به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی صعود کرد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

حضور رئیس قوه قضاییه در مهمانی غدیر/ گفت‌وگوی محسنی اژه‌ای با مردم-پیام امروز

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در جریان این مراسم با تعدادی از مردم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *