سوله آکام فلز

همه همدل شدند تا نساجی در لیگ بماند/ حواشی جای عشق به فوتبال را گرفته است-پیام امروز


میثم بائو معاون ورزشی سابق باشگاه نساجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   درباره بازی این تیم  برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: این بازی برای هر ۲ تیم حکم فینال را دارد و نساجی برای ماندن در لیگ برتر و پرسپولیس هم برای قهرمانی می‌جنگد. ۲ تیم در اوج هستند و نساجی ۲ بازی را دارد خوب نتیجه می‌گیرد و پرسپولیس هم چند بازی هست که نباخته است و روند خوبی پیش رو گرفته و پابه پای استقلال پیش می‌رود و اختلاف یک امتیاز‌ی با صدر جدول دارد. به نظرم بازی قشنگی می‌شود و نساجی هم تماشاچی دارد و در شهر خودش بازی می‌کند و پرسپولیس هم در آنجا تنها نیست.

الهامی در گوشه ای از موفقیت ها نقش داشته است 

بائو درباره اینکه تیم نساجی چند بازی را پیروز شده و نقش ساکت الهامی در موفقیت این تیم را چقدر می‌داند، گفت: زمانی که الهامی به نساجی آمد نتایج تغییر نکرده بود و ۱۰ بازی اولش را الهامی نتیجه نگرفته بود، اما اکنون دارند خوب نتیجه می‌گیرند و همه دست به دست هم دادند از مدیریت باشگاه تا بازیکنان و به خودشان آمدند و نساجی بهترین تماشاگران را دارد و همه همدل شدند که ان شا الله این تیم در لیگ برتر بماند. الهامی در  گوشه‌ای از موففیت‌ها نقش داشته و خیلی از چیز‌های دیگر موثر هستند. شما تیمی را نمی‌شناسید که ۳ هواپیما به تماشاگران خود اختصا ص دهند تا هواداران را به اصفهان ببرند. این‌ها خردجمعی است که متاسفانه  مدیریت نساجی از اولش این کار‌ها را نمی‌کند و زمانی که دارند غرق می‌شوند تازه یادشان می‌افتد که این تیم چه قدمتی دارد و ضعف و قوتش کجاست.

نساجی نباید همیشه در لیگ  برای نیفتادن بجنگد 

او ادامه داد: چقدر خوب است نساجی‌ها  این کار‌ها را از اول فصل کنند و در بحث انتخاب بازیکنان و کادر فنی و مدیریتشان خیلی منطقی‌تر باشند تا مردم نساجی هر سال استرس سقوط  را نکشند. من از موقعی که یادمان می‌آید و از زمانی که حدادیان به نساجی آمده است همیشه در حال سقوط است. خیلی جالب است و زمانی که نساجی سقوط نمی‌کند جشن هم می‌گیرند. در حالی که نساجی ۶، ۷ سال است  در لیگ برتر حضور دارد  اکنون باید با امکاناتی که دارد و  مالکش بعضی از چیز‌ها را خوب و برخی دیگر را بد انجام می‌دهد این تیم نباید هر سال بین گزینه‌های سقوط باشد و این یکی از مشکلات اساسی در این تیم است که باید رفع شود. به هر حال در فوتبال دیگر بحث رفاقت در آن وجود ندارد و بحث لیاقت و قرار گرفتن افراد در جایگاهشان است که متاسفانه نساجی به این صورت نیست به خاطر همین هم همیشه برای نیفتادن می‌جنگد. در حالی که این تیم باید برای قهرمانی و حداقل باید جزو ۷، ۸ تیم بالای جدول باشد. به هر حال مالک نساجی پول دارد و هر چه بخواهد تصمیم می‌گیرد.

امیدوارم نساجی با این همه هوادار در لیگ بماند 

معاون ورزشی سابق نساجی  درباره اینکه به نظرش این تیم شمالی در لیگ می‌ماند، گفت: ان شا الله در لیگ می‌ماند. من از بچگی طرفدار تیم نساجی هستم و تیم شهرم است و طرفدار زیاد دارد و مردم با این تیم دارند زندگی می‌کنند. تیم‌هایی که هم ردیف نساجی هستند، آنها در بحران به سر می‌برند و امیدوارم نساجی با این همه هوادار در لیگ باقی می‌ماند.

بائو درباره اینکه برگ برنده این بازی را در چه چیزی می‌داند، گفت: تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی دارد و تیمش از لحاظ فنی سرحال  و در اوج هست و روز مسابقه مشخص می‌شود. بازیکنان  آن قدر نزدیک به هم هستند که مثل دهه ما بازیکنی نیست که حتما بگوییم این بازیکن این بازی را در می‌آورد.

مسائل حاشیه ای در فوتبال باب شده است 

او درباره اینکه حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان همچنان ادامه دارد و هر ۲ باشگاه علیه یکدیگر  صحبت می‌کنند، گفت: مسائل حاشیه‌ای در ایران باب شده است. به هر حال حواشی و فضای مجازی جای بحث فنی و فوتبال و عشق را گرفته است. طبیعی است و همیشه پرخاشگری  و داد و بیداد وجود دارد.

یک جوان در تیمها نیست تا بازی را دربیاورند 

بازیکن سابق فوتبال افزودک من بازی تراکتور و استقلال و از آن طرف، بازی پرسپولیس و سپاهان را دیدم که اصلا کیفیت نداشت. ما یک جوان در این تیم‌ها نداریم که بازی در بیاورند و یا اسمشان را پدیده بگذاریم. از زمانی که قائدی جوان بود دیگر من جوان ندیدم که بخواهد بازی در این جور تیم‌ها در بیاورد. ترابی ۱۰ سال است که در لیگ برتر بازی می‌کند و عیسی آل کثیر که ۳۵ ساله هست و فوتبالیست دیگر نیست و به خاطر همین بازیکنان  به سمت حاشیه و پرخاشگری می‌روند.

بائو درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت: پیش بینی نتیجه سخت است. با احترامی که برای پرسپولیس و هوادارانش قائل هستم، اما دوست دارم تیم شهرم نساجی برنده شود.   

 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

معامله حدود ۴ تن شمش طلا در مرکز مبادله طی ۲۵ جلسه حراج حضوری-پیام امروز

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *