سوله آکام فلز

وزنه‌برداری قهرمانی جهان| دست داودی و شریفی به مدال نرسید/ ادامه سلطه تالاخادزه در دسته فوق سنگین

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در کلمبیا، رقابت دسته ۱۰۹+ کیلوگرم برگزار شد؛ جایی که علی داوودی و آیت شریفی دو نماینده کشورمان به روی تخته رفتند و با هفت وزنه‌بردار دیگر از جمله «لاشا تالاخادزه» قوی‌ترین مرد جهان از گرجستان به رقابت پرداختند.

 

* حرکت یکضرب

داودی دارنده مدال نقره المپیک توکیو و قهرمان آسیا، کار خود در حرکت یکضرب را با مهار وزنه ۱۹۷ کیلوگرمی آغاز کرد و در تلاش خود وزنه ۲۰۲ کیلوگرمی را انتخاب کرد و موفق به مهار آن شد. او در تلاش سوم در جدال با وزنه ۲۰۴ کیلوگرمی ناموفق بود و به مقام چهارم در این حرکت رسید.

همچنین آیت شریفی در نخستین تلاش خود در یکضرب وزنه ۱۹۰ کیلوگرمی را به راحتی بالای سر برد و در تلاش دوم نیز موفق به مهار وزنه ۱۹۶ کیلوگرمی شد. شریفی در انتخاب سوم موفق به مهار وزنه ۲۰۱ کیلوگرمی نشد و در رده ششم حرکت یکضرب ایستاد.

در حرکت یکضرب تالاخادزه با ۲۱۵ کیلوگرم طلا گرفت، «وارازدات لالایان» از ارمنستان با ۲۱۵ کیلوگرم نقره‌ای شد و «گور میناسیان» از بحرین با ۲۱۲ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

 

* حرکت دوضرب

داودی در دوضرب ابتدا موفق به مهار وزنه ۲۴۰ کیلوگرمی شد و سپس وزنه ۲۴۷ کیلوگرمی را بالای سر نگه داشت. داودی در تلاش سوم و در حالی که شانس کسب طلا داشت، موفق به مهار وزنه ۲۵۲ کیلوگرمی نشد و با همان رکورد ۲۴۷ کیلوگرم در رده چهارم ایستاد.

آیت شریفی نیز در این حرکت با وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی آغاز کرد و دو بار پیاپی در مهار آن ناموفق بود. وی در آخرین فرصت خود وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی را انتخاب کرد و موفق به مهار آن شد و با همین رکورد در رده هفتم قرار گرفت.

در حرکت دوضرب تالاخادزه با ۲۵۱ کیلوگرم طلا گرفت، میناسیان با ۲۵۰ کیلوگرم به نقره رسید و «من اسعد» از سوریه با ۲۴۷ کیلوگرم سوم شد.

 

* مجموع

در مجموع علی داودی با ۴۴۹ کیلوگرم چهارم شد و دستش به مدال نرسید. آیت شریفی نیز با ۴۳۲ کیلوگرم در رده هفتم ایستاد.

همچنین تالاخادزه با ۴۶۶ کیلوگرم قهرمان شد، میناسیان با ۴۶۲ کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی رسید و لالایان با ۴۶۱ کیلوگرم به مقام سومی و مدال برنز بسنده کرد.

انتهای پیام/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

پاری سن ژرمن ۱ – ۳ تولوز/ امباپه با گلزنی و شکست با پاریس وداع کرد + فیلم-پیام امروز

تیم پاری سن ژرمن در هفته سی و سوم لیگ یک فرانسه در استادیوم پارک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *