سوله آکام فلز

پایان راه سارقان موتورسیکلت با شلیک پلیس-پیام امروز


در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مامورن کلانتری ۱۰۱ تجریش در حال گشت زنی در محدوده قلهک تهران بودند که به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

ماموران در گام نخست متوجه شدند، پلاک موتورسیکلت موردنظر سابقه سرقت دارد و وسیله نقلیه مذکور یک هفته پیش به سرقت رفته است. همین کافی بود تا ماموران کلانتری تجریش وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

متهمان پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با موتورسیکلت متواری شدند که ماموران در جریان تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح در ابتدا چند تیر هوایی شلیک کردند و در نهایت موتورسیکلت را نشانه گرفتند.

با توقف موتورسیکلت ماموران متوجه شدند که شلیک تیر به سمت موتورسیکلت موجب مصدومیت هر دو موتورسوار شده است که بلافاصله اقدامات درمانی انجام شد و هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شدند. ولی یکی از مصدومان حادثه به علت صدمات وارده فوت و مصدوم دیگر تحت درمان می‌باشد. متهم تحت درمان پس از بهبودی برای کشف جزئیات پرونده و طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

هر دو متهم از مجرمان حرفه‌ای می‌باشند و به دفعات مختلف تحت عناوین مجرمانه از قبیل سرقت قاپ زنی، سرقت لوازم خودرو، سرقت موتورسیکلت و حمل و مصرف مواد مخدر دستگیر شده اند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کاشت ۱.۴ میلیون هکتار جنگل های دست کاشت در کانون های بحرانی-پیام امروز

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد اراضی دنیا، حدود ۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *