سوله آکام فلز

پرواز مستقیم تهران ـ‌ دوشنبه ۲۹ تیر از سر گرفته می‌شود

پرواز مستقیم تهران ـ‌ دوشنبه ۲۹ تیر از سر گرفته می‌شود

سفیر ایران در تاجیکستان اعلام کرد: پرواز مستقیم هفتگی تهران ـ دوشنبه ـ تهران، از ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ خورشیدی با پرواز شرکت هواپیمایی “وارش” آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، محمد تقی صابری سفیر ایران در تاجیکستان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پرواز مستقیم هفتگی تهران ـ دوشنبه ـ تهران، از ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ خورشیدی با پرواز شرکت هواپیمایی “وارش” آغاز می شود.
وی ادامه داد: بحمدالله با پیگیری‌های انجام شده و موافقت سازمان هواپیمایی کشوری ایران و تاجیکستان، این پرواز به منظور رفاه حال و تسهیل سفر شهروندان عزیز دو کشور انجام می شود. هم‌چنین طبق برنامه، زمان این پرواز، روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به فرودگاه بین المللی دوشنبه و برگشت آن در ساعت ۲۳ همان روز خواهد بود.
صابری گفت: در حال حاضر پرواز مستقیم در مسیر مشهد ـ دوشنبه برقرار است. قبل از برقراری این پروازی‌های مستقیم، شهروندان عزیز دو کشور ناگزیر بودند از مسیر غیر مستقیم و از طریق کشورهای ثالث مسافرت نمایند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز می شد.
سفیر ایران در تاجیکستان اظهار کرد: با عنایت به توسعه روابط دو کشور هم فرهنگ و هم زبان ایران و تاجیکستان و امضای تفاهم نامه گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری و افزایش تعداد مسافران و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت های هواپیمایی ایرانی و تاجیکستانی ، امیدواریم به یاری خداوند تعداد پروازهای مستقیم بین دو کشور، در آینده باز هم افزایش یابد.

انتهای پیام
 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کمیسیون اصل نود به هیچ دستگاهی اجازه عقب‌نشینی از قانون را نمی‌دهد-پیام امروز

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی اظهار داشت: جلسه کمیسیون اصل نود در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *