سوله آکام فلز
پروژه زاگرس بام لند
پروژه زاگرس بام لند

پروژه برج زاگرس بام لند از بهترین پروژه های چیتگر

پروژه چیتگر زاگرس یکی از پروژه های مسکونی و تجاری سرمایه گذاری شده در منطقه ۲۲ تهران است و یکی از مهمترین ویژگی های این پروژه نمای بسیار جذاب و فوق العاده آن است که با مدیریت شرکت تعاونی ابنیه همت توسعه یافته است. در این پروژه از بهترین مصالح ساختمانی استفاده شد و با توجه به اینکه پروژه زاگرس در مکانی عالی آغاز شد، با استقبال خوب پیمانکاران حرفه ای مواجه شد. در مجموع افرادی که به دنبال آپارتمان های شیک با چشم اندازی جذاب هستند می توانند از این پروژه که یکی از بهترین روش های در حال ساخت است استفاده کنند.

سازنده پروژه زاگرس

مسئول و سازنده این پروژه تعاونی ساختمان همت می باشد که یکی از سازندگان پرطرفدار و قابل اعتماد منطقه ۲۲ می باشد که از سوابق این تعاونی می توان به پروژه های لکسون و فرزانگان اشاره کرد که از بهترین ها محسوب می شوند. همچنین لازم به ذکر است پروژه زاگرس به دلیل دسترسی عالی به بزرگراه ها و دریاچه چیتگر نسبت به سایر پروژه ها بسیار عالی و در سطح بالاتری قرار گرفته است. ضمناً شرکت ابنیه همت برای این پروژه از بهترین مهندسان و با کیفیت ترین مصالح استفاده کرده است که مناسب ترین سطح پایداری را برای آپارتمان ها در نظر گرفته است.

پروژه زاگرس بام لند
پروژه زاگرس بام لند

سایت راه اندازی پروژه زاگرس بام لند

زمین انتخاب شده برای این پروژه جذاب در منطقه ۲۲ و در ضلع شرقی املاک چیتگر واقع شده است. در مجاورت این قطعه چهار باغ وجود دارد که حدود ۱۵ متر مربع فضای تجاری و ۶۰ متر مربع فضای زندگی برای هر خانوار می باشد. به طور کلی ویژگی های این پروژه را می توان در موارد زیر بیان کرد:
• هدف تجاری مسکونی و به مساحت ۷ هزار متر مربع می باشد.
• پروژه دارای ۲۸ طبقه می باشد. (طبقه همکف منهای تجاری).
• متراژ آپارتمان ها از ۱۲۰ تا ۱۸۰ متر مربع می باشد.
• شماره ثبت پروژه زاگرس (۱۸۶۳/۱۳۶۲۰) و (۱۲۵۳۸/۱۸۶۳) می باشد.
باید گفت متراژ واحدها متفاوت است و افراد باید به اندازه هر واحد رتبه خریداری کنند. بدیهی است که در صورت عدم خرید هر یک از اعضا، تعاونی امتیاز را به چند نفر از اعضای تعاونی می فروشد.

تاریخ تحویل پروژه زاگرس

در قرارداد این پروژه موعد تحویل آپارتمان ها ۱۴۰۵ قید شده است همانطور که می دانید این پروژه در مرحله اولیه ساخت می باشد اما به صورت ودیعه و امتیاز قابل خرید می باشد. برای این منظور کافی است با مدیران این پروژه ارتباط برقرار شود و انتقال حق الوکاله نیز در دفتر تعاونی در ساختمان همت انجام می شود که در نهایت به نام خریدار منتقل می شود.قیمت

امتیاز پروژه زاگرس

برای بررسی قیمت امتیاز پروژه همت ساختمانی زاگرس باید به حق ثبت امتیاز اشاره کرد که شامل ۶۰ مترمربع مساحت مسکونی و البته ۱۵ مترمربع زیربنای تجاری می باشد. لازم به ذکر است که احتمال تغییر روزانه قیمت امتیاز وجود دارد و متقاضیان جهت استعلام قیمت با مشاورین املاک پروژه تماس حاصل نمایند. همچنین توجه داشته باشید که امکان فروش امتیازات تجاری و مسکونی به صورت جداگانه وجود دارد.

تاسیسات پروژه زاگرس

این پروژه به دلیل در نظر گرفتن امکانات عالی بیش از سایر پروژه های این تیم اختصاصی مورد توجه قرار گرفته است و خریداران می توانند به راحتی از این زمین و امتیاز پروژه برای داشتن فضای زندگی مناسب بهره ببرند. به طور کلی امکانات مختلفی در این پروژه قرار داده شده است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• توقفگاه خودرو
• روف گاردن
• آبنما
• انبار
• بالکن
• تناسب اندام
• سالن اجتماعات و کنفرانس
• و.
لازم به ذکر است که هر یک از این امکانات به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند و از دیگر امکانات پروژه زاگرس می توان به دسترسی عالی به سرزمین بم اشاره کرد.همچنین لازم به ذکر است که برای هر عضو ۶۰ بیت و ۱۵ شمارنده تجاری محاسبه می شود.

نحوه پیش خرید واحدهای پروژه زاگرس

اگر دو هدف برای سرمایه گذاری و زندگی در برنامه دارید، استفاده از این پروژه می تواند مفید باشد. در واقع افرادی که نگران خانه دار شدن هستند و در عین حال تمایل به سرمایه گذاری دارند می توانند از امکانات رفاهی این پروژه نهایت استفاده را ببرند. در واقع پروژه زاگرس از نظر شهرک سازی عالی است و همچنین می توان سرمایه گذاری کرد. اکنون متقاضیان برای اینکه بتوانند واحدهای این پروژه را پیش خرید کنند باید شرایط زیر را در نظر بگیرند:
• هزینه پروژه محاسبه شده است.
• هزینه و تراکم زمین تعیین می شود.
• هزینه ساخت علی الحساب است.
• بر اساس اولویت پرداخت، طبقه و واحد انتخاب می شود.
• ابتدا طبقه و واحد مشخص نخواهد شد.
• محاسبه پرداخت اقساط بر اساس هزینه پروژه خواهد بود.
به طور کلی متقاضیان پیش خرید آپارتمان در این پروژه باید به سند توجه ویژه داشته باشند و قراردادهای مربوطه در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود. توصیه می کنیم هنگام تنظیم سند به آدرس آپارتمان، نام و اطلاعات کامل خریدار و فروشنده توجه کنید.همچنین لازم است مشخصات آپارتمان بررسی شود تا تمامی امکانات رفاهی در نظر گرفته شود.
لازم به ذکر است که این پروژه از ارزش و امکانات رفاهی بیشتری نسبت به سایر پروژه های تعاونی در ساختمان همت برخوردار است و به همین دلیل افراد بیشتری تمایل خود را برای پیش خرید واحدهای این آپارتمان اعلام کرده اند.اگر شما هم از آن دسته هستید. مردم، شما باید با مدیران این پروژه تماس بگیرید.

سخن آخر

پروژه زاگرس یکی از بهترین پروژه های منطقه ۲۲ تهران است و تاریخ تحویل پروژه ۱۴۰۵ تعیین شده است.زیبایی و امکانات این آپارتمان مسکونی تجاری قابل توجه است و باید گفت که معماری و طراحی این پروژه کار مهندس فرزاد دلیری است. به طور کلی با توجه به سوالات مطرح شده در این مقاله، در صورت نیاز به واحدهای این آپارتمان لوکس کافی است با مدیران و مشاوران تعاونی همت تماس حاصل فرمایید تا از جزئیات پیش خرید و سایر موارد از جمله مطلع شوید. ترجمه مدارک نحوه پرداخت اقساط و … قرار داده شود.

لینک مرتبط :

https://bahalmag.ir/%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D8%B2%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%B3-%DA%86%DB%8C%D8%AA%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98/

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم-پیام امروز

برای سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پس از گذشت چهارماه از آغاز سال زراعی، قیمت خرید تضمینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *