سوله آکام فلز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / سوخت دلار برای صعود بازار طلا کافی نبود؟

به گزارش خبرآنلاین، قیمت طلا و سکه روز شنبه با کاهش ارزش شروع به کار کرد.

تجارت نیوز در خبری نوشت:روند نزولی بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومانی همراه شد و تنها قطعه‌ای که تغییر کانال داد، سکه گرمی بود.

Screenshot 2024-06-08 at 5.13.09 PM

معامله‌گران بزرگ دست به عصا شدند

در هفته‌های اخیر روند قیمت در بازار طلا در محدوده‌ای مشخص و با روند الاکلنگی در نوسان بود. فعالان بازار طلا معتقدند قیمت طلا و سکه کاهش نسبی را در یک ماه اخیر طی کرده و با شرایط موجود امکان کاهش بیشتر قیمت بسیار کم است.

در هفته‌های گذشته، تحلیلگران بازارهای مالی کاهش قیمت طلای جهانی را اصلاح در مسیر صعودی پیش‌بینی کرده بودند؛ اما آن زمان هم کف فعلی و کاهش ۱۰۰ دلاری را برای اونس جهانی متصور نبودند. با وجود این، معامله‌گران بازار فلز زرد با تکیه بر افزایش قیمت جهانی طلا و نوسانات بازار ارز احتمال نوسان افزایشی برای بازار طلا و سکه را در هفته‌های آینده می‌دهد. این در حالی است که به نظر می‌رسد معامله‌گران تا تعیین و تکلیف نتیجه انتخابات در تیر دست به عصا حرکت می‌کنند و چندان تمایلی به مبادلات بزرگ و معنادار ندارند.

نقره برخلاف طلا رشد کرد

اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش روی رقم ۲۲۹۴ دلاری و اونس جهانی نقره نیز روی رقم ۲۹ دلار و ۱۷ سنتی به دلیل تعطیلی پایان هفته بازارهای جهانی ثابت است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی روز شنبه روی رقم ۵۵ هزار و ۶۲۰ تومانی معامله شد و افزایش ۵۵۰ تومانی داشت.

سکه امامی به نیمه کانال ۴۰ میلیونی برگشت

قیمت سکه روز شنبه ۱۹ خرداد با کاهش ۳۰۷ هزار تومانی روی رقم ۴۰ میلیون و ۵۹۲ هزار تومانی معامله شد. قیمت سکه‌ بهار با افت ۲۷۵ هزار تومانی با رقم ۳۷ میلیون و ۵۳۰ هزار تومانی بسته شد.

گفتنی است قیمت نیم‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی و قیمت ربع‌سکه با افت ۳۰۰ هزار تومانی به‌ترتیب روی رقم‌های ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون تومان ایستاد. قیمت سکه گرمی روز شنبه ۱۰۰ هزار تومان افت پیدا کرد و کانال هفت میلیون تومانی را از دست داد. این قطعه در آخرین معامله روز شنبه با رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه‌های سنگین افزایشی شد

قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۱۹۶ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۳۹۱ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۴۰ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۳۲۹ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۲۸۵ هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه روز شنبه روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۳۵۲ هزار تومان، سکه بهار ۳۳۶ هزار تومان و نیم‌سکه ۱۱۶ هزار تومان رشد کرد. حباب ربع‌سکه ۱۴۳ هزار تومان و سکه گرمی ۲۳ هزار تومان کاهش یافت.

۲۱۷


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

افراد از خرید گوشت کنار جاده اجتناب کنند-پیام امروز

امین اسدی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین اعلام وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *