سوله آکام فلز

کرواسی با شکست پرتغال آماده نبرد در گروه مرگ شد/ پیروزی بلژیک و شکست نروژ-پیام امروز


در ادامه مسابقات دوستانه ملی در اروپا به منظور آماده سازی جهت حضور در یورو ۲۰۲۴، امشب در فاصله شش روز مانده تا آغاز یورو چند دیدار تدارکاتی برگزار شد.

در مهمترین دیدار تیم ملی پرتغال میزبان کرواسی بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. لوکا مودریچ از روی نقطه پنالتی ابتدا کروات‌ها را پیش انداخت، اما دیگو ژوتا در دقیقه ۴۸ بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۵۶ بودیمیر یک بار دیگر کروات‌ها را پیش انداخت و در نهایت این بازی را بردند.

در این مسابقه هم رونالدو کاپیتان پرتغال به میدان نرفت و استراحت کرد. پرتغال در آخرین دیدار دوستانه‌اش پیش از آغاز یورو، سه شنبه به مصاف ایرلند می‌رود. کرواسی اما که در گروه مرگ یورو با تیم‌های ایتالیا، اسپانیا و آلبانی همگروه است، امشب آخرین دیدار دوستانه‌اش را پیش از آغاز مسابقات پشت سر گذاشت و شنبه هفته آینده در نخستین دیدارش در یورو به مصاف اسپانیا می‌رود.

در دیگر دیدار مهم، بلژیک با درخشش لوکاکو که دو گل به ثمر رساند، موفق شد با سه گل از سد لوکزامبورگ عبور کند.  

در سایر دیدارها، نروژ یکی از غایبان بزرگ یورو، در نبرد وایکینگ‌ها با نتیجه سه بر یک مقابل دانمارک شکست خورد. دانمارک در یورو با تیم‌های اسلوونی، انگلیس و صربستان همگروه است. تک گل نروژ را در این دیدار هالند به ثمر رساند.

سوئیس هم با نتیجه یک بر یک مقابل اتریش تن به تساوی داد، سوئد با سه گل مقابل صربستان شکست خورد و مصاف اسلوونی و بلغارستان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ تمدید شد-پیام امروز

۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳ ۱۹:۴۱ – ۰۳ تير ۱۴۰۳  دکتر علیرضا کریمیان با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *