سوله آکام فلز

گریه غیرتمندانه “متقیان” در پارالمپیک مقابل پرچم ایران مایه مباهات بود

ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: گریه غیرتمندانه خانم متقیان در بازی های پارالمپیک مقابل پرچم مقدس جمهوری اسلامی مایه مباهات و افتخار همه ایران اسلامی بود.

سید محمد اسبقیان در مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان خوزستان که امروز ۱۷ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: قهرمانان ارزشمند خوزستان همواره در ورزش پارالمپیکی و المپیکی در رشته های مختلف برای ایران اسلامی بوده اند. گریه غیرتمندانه خانم متقیان در بازی های پارالمپیک مقابل پرچم مقدس جمهوری اسلامی مایه مباهات و افتخار همه ایران اسلامی بود و به این تفکر و افکار که از خاک پاک خوزستان قهرمان چنین پهلوانان و قهرمانی پرورش یافته اند درود می فرستم. امروز فدراسیون و ورزش کشور به بیت سیاح ها و پاپی ها افتخار می کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: افتخارآفرینی جواد حردانی در پارالمپیک و حضور ارزشمند او در مسابقات  و تورنمنت های مهم بین المللی را نمی توانیم فراموش کنیم. خوزستان همواره درخشیده و خواهد درخشید.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان با قدردانی از بنی تمیم مدیرکل ورزش خوزستان، گفت: اخلاق و منش او در زمانی که در فدراسیون کشتی مسئولیت داشت نیز همیشه در مجموعه وزارت ورزش و جوانان زبانزد بود. از آقای نصیری معاون این اداره کل که فردی کاربلد و وظیفه شناس است نیز تشکر می کنم. انصاف نظم و هماهنگی این مجمع با توجه به این که در مجامع مختلف شرکت می کنیم در نوع خود بی نظیر بود و این نشان از تدابیر مدیریتی آقای بنی تمیم و معاونان وی است.

وی در ادامه با تبریک به حردانی که برای چهار سال به عنوان رییس هیات ورزش معلولان و جانبازان خوزستان انتخاب شد، عنوان کرد: او از قهرمانان پر افتخار رشته دو و میدانی است و قطعا با اخلاق و منشی که از او سراغ دارم با حمایت های خوب آقای بنی تمیم و نصیری می تواند در راستای پیشبرد اهداف اداره کل ورزش خوزستان و فدراسیون موثر واقع شود. فدراسیون نیز قطعا از آقای حردانی حمایت خواهد کرد.

ادامه دارد

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شیطنت بی‌بی‌سی پس از نامگذاری ورزشگاه جدید خرم‌آباد-پیام امروز

شیطنت بی‌بی‌سی پس از نامگذاری ورزشگاه جدید خرم‌آباد Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *