سوله آکام فلز

گواردیولا: رئال مادرید پادشاه جام‌هاست

سرمربی منچسترسیتی خوشحال است که تیمش توانست با پشت سر گذاشتن اتلتیکو مادرید راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. او به ستایش شاگردان سیمئونه پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، دیدار برگشت منچستر سیتی و اتلتیکو مادرید با تساوی بدون گل به پایان رسید و این نتیجه کافی بود تا تیم انگلیسی راهی نیمه نهایی شود.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: اتلتیکو قهرمان اسپانیا و تیم بسیار باکیفیتی است. آنها در نیمه دوم بهتر از ما بازی کردند و خوش شانس بودیم که دروازه ما بسته باقی ماند. در نیمه نخست فرصت های خوبی را خلق کردیم. در کل باید بگویم که با شایستگی راهی نیمه نهایی شدیم.

او ادامه داد: اتلتیکو حریف بسیار سرسختی بود. هر تیمی در این ورزشگاه به مشکل برمی‌خورد. اینکه توانستیم راهی دور بعد شویم بسیار خوشحال کننده است. ما سه روز قبل در لیگ جزیره بازی سنگینی را برابر لیورپول انجام دادیم و بلافاصله راهی اسپانیا شدیم. طبیعی است که بازیکنان در چنین شرایطی خسته باشند. متاسفانه دی بروین و واکر مصدوم شدند و این مشکل بزرگی برای ماست.

گواردیولا در ادامه صحبت‌های خود گفت: شب سختی را تجربه کردیم. مصدومیت بازیکنان کلیدی کام ما را تلخ کرد با این حال باید از این صعود خوشحال باشیم. این برای سومین بار در تاریخ سیتی است که راهی نیمه نهایی می شویم. نمی توانیم در هر دیدار چهار یا پنج گل به ثمر برسانیم. ما هم انسان هستیم و نباید انتظار چیزهای عجیبی را از ما داشت.

او درباره رویارویی با رئال در نیمه نهایی گفت: رئال پادشاه جام‌هاست و کار راحتی برابر این تیم نخواهیم داشت.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

منچستریونایتد ۰ – ۱ آرسنال/ توپچی‌ها تکلیف قهرمانی را به هفته آخر کشاندند + فیلم-پیام امروز

در مهمترین دیدار هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم آرسنال در ورزشگاه اولدترافورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *