سوله آکام فلز

۱۵۹ واحد صنفی متخلف در قزوین به مردم معرفی شدند

ایسنا/قزوین همزمان با اجرای «طرح ویژه استفاده از اختیارات جدید مصوت سران قوا» احکام ۱۵۹ واحد متخلف صنفی در استان صادر شد.

علیرضا حسن پور با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ویژه تشدید نظارت بر خرده فروشان و استفاده از اختیارات جدید حاصل از مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، اداره کل تعزیرات حکومتی استان با رعایت قوانین نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده و با واحدهای صنفی که از شرایط حاضر سوء‌استفاده کرده و سبب گرانی خودسرانه کالاها شده‌اند به شدت برخورد می‌کند.

وی با تأکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازار افزود: در ۱۰ روز اخیر ۱۵۹ واحد صنفی متخلف به علت گرانفروشی، احتکار، کم فروشی و استنکاف از اجرای حکم در سطح استان پلمب شده اند که از این تعداد ۶۵ واحد صنفی به دلیل استنکاف از اجرای حکم تعطیل شده و رسته نانوایی ها با ۴۶ واحد تعطیلی بیشترین میزان تعطیلی را داشته اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، این مسئول خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و بنکداری‌ها اصلی‌ترین استنکاف‌کنندگان از اجرای احکام بوده‌اند که با پلمب و نصب بنر تعزیر شده‌اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: در راستای اجرای این طرح، با نصب بنر تخلف بر درب واحدهای صنفی متخلف و فرصت‌طلب به مردم معرفی می‌شوند، همچنین نظارت و بازرسی توسط تمامی دستگاه‌های نظارتی به صورت روزانه انجام می‌شود و در برخورد با واحدهای متخلف کوتاه نخواهیم آمد، چراکه در شرایط حاضر رضایتمندی مردم جز اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های بزرگ و کوچک موظف هستند نرخ مصوب را برای عرضه کالا اعمال کنند و در صورت تخلف در کمترین زمان و با تشدید مجازات ها و برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اصرار نمایندگان مجلس بر تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی دستگاه‌های اجرایی-پیام امروز

۰۹:۲۱ – ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۱ – ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *