سوله آکام فلز

بورس صعود کرد اما صعودی نماند

شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد صعود کند در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس با ۱۴۳۴ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد کاهش یافت. این در حالی است که شاخص کل بامعیار هم‌وزن با ۱۳۷۷ واحد افزایش به رقم ۴۱۱ هزار و ۶۸۹  واحد رسید. در این بازار ۶۸۵ هزار معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۸۴۲ میلیارد ریال انجام شد.

گروه مپنا، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت اصفهان وگروه سرمایه گذاری تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را ری بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز ۱۵ واحد افزایش یافت و رقم ۲۰ هزار و ۹۱۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۹۴ هزارمعامله به ارزش ۶۶ هزار و ۵۳۸میلیارد ریال انجام شد.

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، و اعتباری ملل نسبت به سایر نمدها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل تولید نیروی برق دماوند، پتروشیمی تندگویان و سرمایه گذاری سبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد-پیام امروز

به نقل از اکیپ فرانسه؛ جف رنه آدلاید، فوتبالیست فرانسوی تیم مولن بلژیک پس از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *