پایش سلامت بدن با قدرت بالا توسط سه دستگاه تولید داخل کشور-پیام امروز


در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آرزو مهندس٬ کارشناس فروش یک شرکت دانش بنیان درباره دستگاه قد و وزن سنج این شرکت گفت: این دستگاه اندازه گیری قد٬ وزن و BMI را به صورت اتوماتیک و بسیار دقیق انجام می‌دهد. از قابلیت‌های آن می‌توان به نمایش نمودار رشد کودکان نیز اشاره کرد. این دستگاه در تمامی مراکز پزشکی و ورزشی٬ کلینیک‌های تغذیه٬ مدارس٬ بیمارستان‌ها و مراکزی که در حوزه سنجش سلامت افراد فعالیت دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او اظهار کرد: ویژگی‌های دستگاه قد و وزن سنج مناسب برای کودکان و بزرگسالان، نمایشگر LCD جهت نمایش قد، وزن و BMI، اندازه گیری دقیق قد توسط نوار لمسی، سیستم تاشو برای جابه جایی آسان، اندازه گیری وزن با دقت ۵۰ گرم، تضمین کالیبراسیون مادام العمر و سنجش قد وزن و BMI فقط در ۱۰ ثانیه است.

مهندس افزود: دستگاه بادی کامپوزیشن یک ابزار تخصصی جهت بررسی ترکیبات بدن است که با استفاده از تکنولوژی بیوامپدانس (Bio-impedance) اطلاعات جامعی از وضعیت سلامتی بدن ارائه می‌دهد. از نتایج آنالیز‌های این دستگاه در مراکز پزشکی ورزشی و پایش سلامت جهت طراحی و تنظیم برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای شخصی سازی شده استفاده می‌شود.

کارشناس فروش این شرکت ادامه داد: ویژگی‌های دستگاه بادی کامپوزیشن دارای عملکرد بر پایه امیدانس، تاریخچه تغییرات بدن، محاسبه آب داخل و خارج سلولی (CW.ECW)، محاسبه بافت چربی و بدون چربی (تفکیکی)، Co بدون محدودیت در تعداد آنالیز، نمایش تیپ بدنی بر روی نمودار، ایجاد پروفایل شخصی / شخصی سازی گزارش، ۵ فرکانسه (۱۰۰،۵۰،۵،۱، ۲۰۰ کیلوهرتز)، تضمین کالیبراسیون مادام العمر و آنالیز فقط در ۴۵ ثانیه است.

او با اشاره به دستگاه اسکنر سه بعدی بدن که محصول دیگر این شرکت است بیان کرد: تحلیل‌های متنوع و یک تصویر سه بعدی واقعی و دقیق از بدن شما با استفاده از تکنولوژی پردازش تصویر و علم آنتروپومتری ارائه می‌دهد. به کمک نتیجه اسکن به دست آمده می‌توانید برنامه‌های ورزشی و درمانی اختصاصی طراحی کنید.

مهندس تصریح کرد: این دستگاه قابل استفاده در مراکز پزشکی ورزشی کلینیک‌های تغذیه مراکز حرکات اصلاحی و سایر مراکز حوزه سلامت بوده و رصد تغییرات آنتروپومتریک، بررسی فرم اسکلتی و ساختار قامتی، اندازه گیری دقیق ابعاد و اندازه بدن، نمایش تغییرات دو بعدی و سه بعدی، تحلیل ترکیب بدنی، غیر تهاجمی و غیرتماسی، تضمین کالیبراسیون مادام العمر و اسکن فقط در ۴۵ ثانیه از ویژگی‌های این دستگاه است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

حضور در فینال یورو دستاورد است-پیام امروز

۰۷:۱۶ – ۲۴ تير ۱۴۰۳ لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner