تازه ها
سوله آکام فلز

۱۰۰ هزار اشتغال پایدار برای جامعه هدف بهزیستی ایجاد می‌شود

ایسنا/لرستان رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۱۰۰ هزار اشتغال پایدار برای جامعه هدف بهزیستی ایجاد می‌شود.

علی‌محمد قادری در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی ابن‌سینا بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در تلاش هستیم برای ۱۰۰ هزار نفر از جامعه هدف سازمان بهزیستی اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: این تکلیف ما است که درصدی از اشتغال سال گذشته را به آن ضریب داده شود و نگاه ما این است که به همان اشتغال ۱۰۰ هزار نفر برسیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی یک سازمان پیش‌رو است و ازآنجایی‌که خیلی مسئولیت جدی در اساسنامه برای تأمین مسکن مددجویان ندارد اما تلاش کرده که در برنامه‌های متنوع با همکاری سایر دستگاه‌ها بتواند یک مسکن را ایجاد کند.

قادری اضافه کرد: ۱۶۰ هزار واحد مسکونی در تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بهزیستی و وزارت راه و شهرسازی در طول فعالیت دولت سیزدهم برای مددجویان تحت پوشش ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۲۰ هزار واحد مسکونی شهری و ۴۰ هزار واحد روستایی است که برش استانی کارهای آن انجام شده و تاکنون ۶۰ هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی برای دریافت مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: امسال از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان در اختیار سازمان بهزیستی قرار خواهد گرفت که برنامه‌ریزی شده در صنایع متناسب با سازمان بهزیستی در زمینه اشتغال پایدار استفاده شود.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است-پیام امروز

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌های مقامات رسمی فراجا صرفا از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *