سوله آکام فلز

اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه-پیام امروز


محمدصادق خیرخواه، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با اعلام اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه، از ابلاغ نقشه‌های اجرایی این پروژه به بازوی اجرایی معاونت عمرانی خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این معبر زیرزمینی، بهبود وضعیت ترافیک در میدان سپاه و کاهش طول صف وسایل نقلیه در معابر منتهی به این میدان را در پی خواهد داشت.

خیرخواه در تشریح مشخصات فنی زیرگذر میدان سپاه که دسترسی مسیر غرب به شرق خیابان خواجه نصیرالدین طوسی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: زیرگذر فوق که طول آن با احتساب شیبراهه‌های ورودی و خروجی به حدود ۵۵۰ متر می‌رسد، از ۲ خط عبوری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه مساحت سطح عرشه زیرگذر به حدود ۲۷۶۰ مترمربع می‌رسد، تاکید کرد: حفظ درختان کهنسال میدان سپاه از جمله معیار‌های مهم کارشناسان گروه توسعه و نگهداشت معابر در سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران بوده که با موفقیت در طرح مصوب مدنظر قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، این گشایش ترافیکی در محدوده میدان سپاه ضمن کاهش محسوس زمان سفر‌های درون شهری، زمینه‌ساز کاهش تداخل ترافیک از طریق جداسازی حرکات گردشی و در نتیجه ارتقای ایمنی تردد خواهد بود.

کاهش تداخل ترافیکی در محدوده میدان سپاه از دغدغه‌های ساکنان و خودرو‌های عبوری شرق تهران به ویژه در محدوده میدان سپاه بوده که با پروژه مذکور مورد توجه ویژه مدیریت ششم شهری قرار گرفته و به زودی تجهیز کارگاه مرتبط انجام می‌شود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود-پیام امروز

علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در آیین افتتاح موزه این دانشگاه، با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *