سوله آکام فلز

ادامه حضور قدرت بهادری به عنوان مربی‌بازیکن در لیگ برتر فوتسال

ایسنا/خراسان رضوی تیم فرش‌آرای مشهد در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور با حضور قدرت بهادری به عنوان مربی و بازیکن به میدان خواهد رفت.

قدرت بهادری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمادگی تیم فرش‌آرا برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور اظهار کرد: امسال هم به عنوان مربی‌بازیکن با تیم فرش‌آرا هستم و حدود یک هفته است که تمرینات را شروع کرده‌ایم. در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر کناره‌گیری از لیگ مطرح شد اما در نهایت مجموعه باشگاه تصمیم گرفت امسال هم در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

وی در خصوص فعالیت نقل و انتقالاتی فرش‌آرا در تعطیلات لیگ بیان کرد: تاکنون سعید ممبینی، علی اسدی و بهمن جعفری به ما اضافه و سینا ممبینی، فرشاد کلاه‌کج و هاشم فرج‌زاده از فرش‌آرا جدا شدند. می‌خواهیم ۲ یا سه بازیکن دیگر هم جذب کنیم. جلیل دوران هم در تمرینات پیش‌فصل به ما کمک می‌کند.

مربی تیم فوتسال فرش‌آرا تصریح کرد: چند روز پیش مطلبی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه فرش‌آرا می‌خواهد جلیل دوران، مربی بدنساز کارکشته فوتسال ایران را تا پایان فصل جذب کند؛ در صورتی که چنین مساله‌ای صحت ندارد. متاسفانه فرش‌آرا نمی‌تواند درخواست مالی او را برای کل فصل تامین کند و فقط در تمرینات پیش‌فصل در خدمت ایشان هستیم. افتخار می‌کنم که به عنوان اولین نفر با وی برای حضور در کادر فنی فرش‌آرا صحبت کردم و برای مدتی کوتاه در کنارش کار می‌کنم.

بهادری در خصوص هدف‌گذاری باشگاه برای فصل جدید عنوان کرد: با توجه به شرایط و بودجه‌ای که در اختیار داریم، سعی می‌کنیم بازیکنان مناسب در پست‌های مورد نیاز را جذب کنیم. در حال حاضر تمرکزمان روی بازیکنان خوب و باکیفیت لیگ یک و فوتسالیت‌های مشهدی است.

وی گفت: فصل قبل مجبور بودم با همان شکل اولیه و بازیکنان قبلی ادامه دهم اما با توجه به اینکه از ابتدای فصل امسال در باشگاه حضور دارم، سعی می‌کنم که آغازی بهتر نسبت به فصل قبل داشته‌ باشیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتایج بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم.

مربی فرش‌آرا در خصوص بازی تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان در هفته اول لیگ برتر فوتسال توضیح داد: همانند فصل قبل بازی اول فرش‌آرا با تیم فولاد زرند ایرانیان است که در کرمان برگزار می‌شود. تیم‌ها هنوز در حال یارگیری هستند و فقط از روی بازی‌های فصل قبل این تیم را آنالیز کرده‌ایم. در حال حاضر فقط تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم از زمان پیش فصل بهترین استفاده را ببریم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد-پیام امروز

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *