سوله آکام فلز

ارسال دعوتنامه برای ۶ نماینده منتخب کمیسیون ورزشکاران/ تلاش زیرپوستی برای برهم زدن پازل

در حالی که دعوتنامه مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برای شش فرد منتخب کمیسیون ورزشکاران ارسال شده است مشخص نیست چرا برخی درخواست بازنگری در اسامی را داده‌اند.

 به گزارش ایسنا، در جلسه دیروز (یکشنبه) هیات اجرایی تکلیف خبره‌های ورزشی، نماینده باشگاه ها و مربیان مشخص شد. شش نماینده ورزشکاران حاضر در مجمع نیز در حالی که مشخص شده اند و حتی دعوتنامه هم برایشان ارسال شده است اما در این میان بحث جدید مطرح شده که برخی خواستار بازنگری شده اند.

پیش از این کمیسیون ورزشکاران در آذر ۱۴۰۰، بهداد سلیمی، زهرا نعمتی، حمیده عباسعلی، مجتبی عابدینی، محمد باقری معتمد و سجاد گنج زاده را به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع کمیته ملی المپیک معرفی کرد. اعلام شد که این نفرات در تمام مجامع کمیته ملی المپیک حضور خواهند داشت و در مجامع اسفند و خرداد نیز این نفرات شرکت کردند و رای دادند.

برای مجمع انتخاباتی ششم شهریور هم دعوتنامه برای این شش نفر ارسال شده است اما در یک اقدام عجیب برخی از اعضای کمیسیون به کمیته ملی المپیک اعلام کرده اند که می خواهند جلسه بگذارند تا در اسامی بازنگری کنند و به نوعی این پازل را به نفع خود تغییر دهند.

این اقدام با توجه به اینکه دعوتنامه هم برای اعضا ارسال شده بسیار عجیب است و حتی این شائبه را به وجود آورده است که برخی با ورود به انتخاب ورزشکاران سعی دارند نفراتی را بچینند که بتوانند در انتخابات روی رای آنها حساب کنند. به هر حال کمیسیون ورزشکاران شش رای در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک دارد که تعداد قابل توجهی است.

در آستانه ثبت نام از کاندیداها، اینکه کمیسیون ورزشکاران دوباره درگیر حواشی شود، اتفاق خوبی نیست و قطعا این شش نفر انتخاب شده مورد تایید کمیسیون بوده اند که نامشان در بین اعضای مجمع ثبت شده و دعوتنامه حضور در مجمع هم برایشان ارسال شده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس-پیام امروز

عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *