سوله آکام فلز

استرس و جوانی، مانع پیروزی تازه‌وارد لیگ برتر فوتسال

سرمربی تیم فوتسال صنایع پشتیبان می‌گوید جوانی سبب شد تا تیمش نتواند برنده دیدار با فردوس قم باشد.

هادی بزوال، سرمربی تیم فوتبال صنایع پشتیبان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا درباره اولین تجربه لیگ برتری تیمش که به تساوی یک بر یک برابر فردوس قم اذعان کرد: بازی خوبی بود و تنها نکته ناراحت‌کننده آن این بود که پیروزی را در ۲ دقیقه پایانی با تساوی عوض کردیم. به عنوان تجربه اول در لیگ برتر، توانستیم خوب ظاهر شویم و در هفته‌های آینده بهتر می‌شویم.

او ادامه داد: به هر حال بسیاری از بازیکنان ما بار اولی بود که در لیگ برتر توپ می‌زند و تجربه بازی در چنین سطحی را نداشتند. در دقایق ابتدایی  استرس و نگرانی در بازیکنان دیده می‌شد که سعی کردیم با تعویض‌های متوالی و چند بار بیرون کشیدن و به زمین فرستادن بازیکنان شرایط را برای آن‌ها عادی کنیم. تیم من بسیار خوب بازی کرد و حتی لایق پیروزی بود و اگر تجربه تیم کمی بیش‌تر بود، مطمئنا با ۳ امتیاز از زمین خارج می‌شدیم. باید از این بازی‌ها تجربه بگیریم تا در دیدارهای آینده بتوانیم با امتیازهای کامل از زمین خارج شویم.

سرمربی صنایع پشتیبان در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیتی برای بازیکنانش پیش آمد یا خیر؟ تصریح کرد: یک سری آسیب جزیی بود اما خدا را شکر مصدومیت جدی پیش نیامد و برای هفته آینده همه بازیکنان را در اختیار داریم. به هر حال ما فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم و این کمی نگرانی ما را زیاد می‌کند.

او درباره هدف این فصل صنایع پشتیبان با توجه به پتانسیل بازیکنان تصریح کرد: هدف اصلی ما ماندن در لیگ برتر در فصل اول است. البته با توجه به پتانسیلی که از بازیکنانم دیدم، اگر تلاش‌شان را بیش‌تر کنند ما می‌توانیم به رتبه‌های تک رقمی و نیمه بالای جدول هم برسیم. امیدوارم نتیجه‌ای درخور مردم بندرعباس بگیریم و بتوانیم در هر دیدار دل آن‌ها را شاد کنیم.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند-پیام امروز

امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *