سوله آکام فلز

اشراف اطلاعاتی و ارتقاء توان عملیاتی از اولویت ماموریت‌های مرزبانی

معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی در بازدید از یگان های مرزی استان گلستان، توان و آمادگی را دو شاخصه مهم در انجام کیفی مأموریت های مرزبانی دانست.

به گزارش ایسنا،  سردار حسین ساجدی نیا در بازدید نوروزی از یگان های مرزی استان گلستان در جمع مرزبانان ضمن تبریک سال نو، خدمت در این لباس را از خود گذشتگی و فداکاری همراه با شجاعت و اقتدار دانست و گفت: برقراری امنیت نتیجه دلاوری ها و شجاعت شما مرزبانان است که شبانه روز از مرزهای این آب و خاک حفاظت و مراقبت می کنید و قطعا این سختی ها و تلاش های شما در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی از توان و آمادگی به عنوان دو شاخصه مهم در انجام کیفی ماموریت های مرزبانی یاد کرد و افزود:‌ در توجه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید به موضوعات ماموریتی نگاه راهبردی داشت.

معاون عملیات فرماندهی کل انتظامی با اشاره به اینکه اشراف اطلاعاتی و ارتقاء توان عملیاتی از اولویت ماموریت‌های مرزبانی است، اظهار داشت: ارتقاء توان عملیاتی نیروهای مسلح به خصوص مرزبانی امنیت را برای شهروندان و مرزنشینان به ارمغان می‌آورد.

سردار ساجدی نیا افزود: اعتماد مردم به پلیس زمانی بیشتر می شود که در عین رعایت دقیق موازین قانونی، مقتدرانه، هوشمندانه و با آمادگی با هنجارشکنان برخورد کرده و حامی و پناهگاه مظلومان باشد.

وی از مجاهدت‌های شبانه روزی و دستاوردهای ارزشمند مرزبانی استان گلستان درخصوص رشد مثبت مولفه‌های امنیتی طی سال گذشته تقدیر کرد و افزود: هوشمند سازی پاسگاه‌های مرزی در این استان پیشرفت چشمگیری داشته است که نشان از تلاش و حرکت رو به جلو مجموعه مرزبانی است.

معاون عملیات انتظامی کشور با بیان اینکه در هر جایگاهی که قرار داریم باید برای حفظ امنیت پایدار تلاش کنیم، بیان کرد: انتظار ما این است که تمامی کارکنان انتظامی و مرزبانی بر حوزه کاری خود اشراف کامل داشته باشند.

بنا براعلام پایگاه خبری پلیس، سردار ساجدی نیا با تقدیر و تشکر از فرمانده مرزبانی استان گلستان در راستای آمادگی و توان رزمی و عملیاتی کارکنان مرزبانی استان، گفت: آمادگی مرزبانان این منطقه در حفظ و مراقبت از مرز نشانگر مدیریت عالی در سایه تلاش فرماندهان و همه کارکنان است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

هوای تهران «پاک» است-پیام امروز

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۶۳ بود و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *