سوله آکام فلز

افزایش همکاری‌های مدیریت بحران و وزارت نفت

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش همکاری‌های میان این سازمان و وزارت نفت خبرداد.

محمد حسن نامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار امروزش با وزیر نفت، گفت: امروز در جلسه‌ای با وزیر نفت بر ضرورت توجه به ایمنی و مدیریت بحران در زیرمجموعه‌های وزارت نفت تاکید و مقرر شد تا همکاری‌های میان وزارت نفت و مدیریت بحران افزایش یاید.

وی با بیان اینکه موضوعات مرتبط با بودجه، ایمنی پالایشگاه‌ها و تاسیسات نفتی و گازی، جای‌گذاری مخازن سوخت، ایمنی پمپ‌های بنزین، ایمنی خطوط انتقال انرژی و … از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود، گفت: بنا شد تا به زودی تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان مدیریت بحران و وزارت نفت تدوین و به امضا طرفین برسد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: اتصال مخازن سوخت و پمپ‌های بنزین به سامانه‌های هشدار زلزله، سیل و توفان نیز در این دیدار مورد بحث قرار گرفته و مقرر شد تا زیرساخت‌های لازم در این خصوص فراهم شود.

وی اضافه کرد: آموزش اصول مدیریت بحران و امداد و نجات به پرسنل وزارت نفت و همچنین ارتقا ایمنی ابنیه و ساختمان‌های این وزارتخانه نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

به گفته نامی خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی وزارت نفت در حوزه ایمنی و مدیریت بحران انجام شده است و اراده خوبی در این زمینه وجود دارد.

وی از اقدامات وزارت نفت در حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان نیز تقدیر کرد و گفت: جناب آقای اوجی مدیری توانمند و انقلابی هستند که در حادثه‌ای مانند متروپل فراتر از وظایف پای کار آمده و مجموعه ایشان در جریان امدادرسانی نقش موثری را در کنار دیگر دستگاه‌ها ایفا کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن-پیام امروز

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *