سوله آکام فلز

افزایش کیفیت امور با همراه کردن مردم میسر می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه افزایش کیفیت امور با همراه کردن مردم میسر می‌شود، گفت:باطن قهرمان ملت ایران در زمان جنگ نمود پیدا کرد و در روزی مثل سوم خرداد و فتح خرمشهر به خوبی به نمایش درآمد و به دنیا ثابت شد چگونه از دین اسلام و فرهنگ و تمدن‌مان دفاع خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا،  محمد امین توکلی‌زاده در  همایش “عصر شعر دفاع مقدس” ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین گفت: شاعران و هنرمندان با قلم و ذائقه هنری خودشان خدمت بزرگی به تمدن و فرهنگ این کشور کرده‌اند.

وی با اشاره به نقش موثر سرودخوانی در اشاعه فرهنگ افزود: مدتی است شاهد گروه‌های سرودخوانی خوبی هستیم که با استقبال بالای مردم مواجه شده و نشان از بازگشت این هنر به روزهای اوج و طلایی خود دارد که تلفیقی زیبا از شعر و آهنگ و بسیار مسرت بخش است تا این هنر بتواند مجددا خودنمایی و به کشور در عرصه‌های فرهنگی کمک کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنون کرد: در سال‌های گذشته سرودخوانی کم فروغ شده بود و همگی به یاد داریم که در زمان جنگ تحمیلی گروه‌های سرودخوانی نوجوانان و جوانان با اجرای قطعه‌های بسیار زیبا و تاثیرگذار چگونه نقش مهم و بسزایی را در آن سال‌ها ایفا کردند.

توکلی‌زاده با بیان اینکه سرودخوانی هنری مردمی است، گفت: مردمی بودن این هنر که در فضاهای مختلفی مثل مسجد، مدرسه و اقصی نقاط کشور اجرا می‌شود، باعث دلنشینی و محبوبیت آن بین مردم شده است و هر زمان که توانستیم به مردم پیوند بخوریم و همراهی‌شان را در عرصه‌ای داشته باشیم، خیلی زودتر به نتیجه مدنظر رسیدیم.

 وی در ادامه افزود: شاعران و هنرمندان با قلم و ذائقه هنری خودشان خدمت بزرگی به تمدن و فرهنگ این کشور کرده‌اند. خرمشهر دستاورد بزرگ مردی بود که مردم در پشت صحنه او قرار داشتند و یکی از دلایل ماندگاری یک فتح و یک حادثه تاریخی، پیوند خوردن مردم با آن حادثه است که در زمان دفاع مقدس خرمشهر برای مردم مهم بود و فتح آن شادی در پی داشت و سال‌ها است که در سالروز آن، این شادی تکرار می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه از قومیت‌های مختلفی در زمان جنگ حضور داشتند، تصریح کرد: مردم در خط مقدم آبادان و خرمشهر به جنگ دشمنی رفتند که از حمایت کشورهای زیادی برخوردار بود و دشمن‌مان در برابر یک انقلاب مردمی می‌جنگید و مردم به خوبی می‌دانستند با پیروزی و آزادی خرمشهر در برابر همه این جریان‌ها به پیروزی می‌رسیم.

وی گفت: باطن قهرمان ملت ایران در زمان جنگ نمود پیدا کرد و در روزی مثل سوم خرداد و فتح خرمشهر به خوبی به نمایش درآمد و به دنیا ثابت شد چگونه از دین اسلام و فرهنگ و تمدن‌مان دفاع خواهیم کرد.

توکلی‌زاده با بیان اینکه در سال‌های دفاع مقدس مردم جنگ‌زده ناچار به ترک خانه‌های خود بودند، گفت: زندگی هر یک از آنها روایت غم‌انگیزی از مظلومیت مردمان این خطه شد.

بنا براعلام سایت شهر، وی با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان، خاطر نشان کرد: مردم مظلوم و رنج کشیده استان خوزستان همواره در صف اول مقاومت برای حفظ کشور بودند و امیدوارم به زودی این رنج و دردها پایان یابد و مردم به هرآنچه که استحقاق آن را دارند، برسند.

انتهای پیام 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه-پیام امروز

علی خندانی، در دیدار با «کنستانتین کورسیک» رئیس کانون سردفتران روسیه ضمن خیرمقدم به وی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *