سوله آکام فلز

اقدام دادستانی تهران برای مقابله با ماشین شویی در یوسف آباد

معاون دادستان تهران گفت: با توجه به استمرار معضل ماشین شویی در نهرهای آب محله یوسف آباد تهران که از مصادیق تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی است، این دادسرا در راستای پیشگیری وضعی اقداماتی از جمله تشکیل جلسات با متولیان امر، اطلاع رسانی از طریق نصب بنر مبنی به خطر افتادن سلامت شهروندان و در نهایت صدور دستور توقیف اتومبیل های متخلف و تهدید کنندگان سلامت مردم را صادر کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، المیرا نقی زاده معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران با اشاره به مطالبه عمومی مردم مبنی بر برخورد با معضل ماشین شویی در خیابان‌های یوسف آباد و جهان آرا با استفاده از نهرهای آب قنات یوسف آباد، اظهار داشت: با توجه به گزارشات مردمی متعدد، این دادسرا از منظر حفظ حقوق عامه به موضوع ورود و با پیگیری وضعیت از شهرداری منطقه، نیروی انتظامی و پلیس راهور اقدام به ساماندهی منطقه مذکور نموده است.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: در همین راستا اطلاع رسانی همگانی از طریق نصب بنرهای هشدار دهنده در مورد آلودگی شدید آب برای اهالی محل، محیط زیست وافراد متخلفی که اقدام به شستشوی اتومبیل می نمودند و حتی آلودگی خودروهایی که به این طریق شست و شو می شوند؛ صورت پذیرفت. همچنین نیروی انتظامی و پلیس راهور نسبت به شناسایی متخلفین، اخذ تعهد و جریمه نمودن اتومبیل های متخلف اقدام نموده است.

سرپرست دادسرای جرایم پزشکی اضافه کرد: علی رغم اینکه اجرای اقدامات فوق نتایج خوبی در برداشت لکن تعدادی از افراد متخلف همچنان به ارتکاب رفتار مجرمانه ی حرفه ای و سازمان یافته خود به لحاظ داشتن منفعت مالی اصرار دارند.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: در نهایت و با توجه به تشدید مطالبات مردمی و دریافت گزارش های متعدد مبنی بر ایجاد ترافیک در منطقه، وقوع جرایم و تخلفات جانبی و ایجاد مزاحمت برای اهالی و همچنین با توجه به گزارش مرکز بهداشت شمال غرب تهران در خصوص آلوده شدن نهرهای آب منطقه و اثرات مخرب بهداشتی و زیست محیطی، برخورد قضایی با این معضل در دستور کار قرار گرفت و دستور برخورد قضایی وفق مقررات با متخلفین و توقیف خودروها خطاب به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد و پلیس راهور منطقه صادر شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه حدود ۲۵ نفر در این منطقه به ماشین شویی در کنار خیابان می پردازند، تأکید کرد: پیگیری قضایی برای رفع این معضل تا حصول نتیجه نهایی ادامه دارد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اصلاح قانون تاسیس مدارس غیردولتی گرفتن مجوز برای مسئولان را محدود می‌کند-پیام امروز

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره شفاف شدن شهریه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *