سوله آکام فلز

امداد و نجات پیشانی جمعیت هلال احمر است

ایسنا/گلستان سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان عمده رسالت و اصلی ترین محور کار این جمعیت را امداد و نجات دانست.

قاسم غریب آبادی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان که با حضور معاون امداد و نجات سازمان هلال احمر کشور و معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان برگزار شد با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر امروز به عنوان یک نهاد بشردوستانه و با قامتی مهربان و آماده به کار در اذهان مردم شناخته می شود، اظهار کرد: بسیار خرسندم و به خود می بالم که در جمع نیروهای پرکار و فداکار جمعیت هلال احمر توفیق خدمتگزاری دارم.

وی با بیان اینکه آمادگی همه جانبه در حوادث از وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر است، افزود: هلال احمر یک سازمان مردمی است و وظیفه اصلی ما در هلال احمر امداد و نجات به عنوان پیشانی هلال احمر است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه آمادگی در حوزه  قبل، حین و بعد از بحران ها بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با حفظ آمادگی چندجانبه به ویژه در حوزه پیشگیری کمترین خسارات متوجه مردم عزیز شود.

غریب آبادی با اشاره به اینکه در جمعیت هلال احمر استان گلستان اقدامات خوبی تا به امروز انجام شده است، ادامه داد: سعی خواهیم کرد در فضای آرامش با همکاری همه همکاران و بهره مندی از همه ظرفیت ها ادامه مسیر دهیم و همچنین فرصت های جدیدی را نیز ایجاد کنیم.

وی هدف همه مدیران و مسئولان را خدمت به نظام و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: در بخش ساختاری و وظیفه مندی اداری نیز وظیفه و هدف ما اجرای دقیق سیاست های دولت قوی و مردمی است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است-پیام امروز

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *