سوله آکام فلز

انتخاب پرحاشیه رییس فدراسیون سوارکاری در غیاب وزارتی‌ها/ فقط یک نامزد در مجمع حاضر شد

مسعود خلیلی با ۴۵ رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران، امروز(شنبه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و ۴۷ نفر از اعضای حاضر در مجمع، برگ رای خود را به صندوق انداختند.

محمدکاظمیان، ‌محمداسد مسجدی و مسعود خلیلی نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون سوارکاری بودند که مسجدی و کاظمیان ۲ نامزد انتخابات ریاست این فدراسیون در مجمع غایب بودند و غیبت آن‌ها به منزله انصراف تلقی شد.

در پایان این مجمع مسعود خلیلی با ۴۵ رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد. ۲«مورد از آرای ماخوذه به دلیل مخدوش بودن باطل اعلام شد.

درحالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری شنبه ۲۱ خرداد سال جاری با حضور ۳ نامزد شامل محمدکاظمیان، ‌محمد اسد مسجدی و مسعود خلیلی برگزار شود، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد به دلیل بررسی و رسیدگی به ادعاها و شکایت‌های واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون، انتخابات این فدراسیون باید با ۱۰ روز تعویق برگزار شود اما در نهایت فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۱ خرداد سال جاری برگزار می‌شود و به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا عدم برگزاری انتخابات تصمیمی اعلام نشده است.

در شرایطی که قرار بود محمد پولاگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مجید شهیدی به عنوان مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان، پریچهره، سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان و سیاوشانی به عنوان معاون امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری حضور پیدا کنند، همگی غایب بودند.

طاهره طاهریان به عنوان نایب رییس کمیته ملی المپیک و نماینده این کمیته در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری حضور داشت و محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک در این مجمع غایب بود.

مسعود خلیلی، نامزد انتخابات فدراسیون سوارکاری در مورد حواشی به وجود آمده پیرامون انتخابات این فدراسیون، اظهار کرد: اولین پیام برگزاری مجمع انسجام جامعه سوارکاری است، پیام دوم اقدامات مطلوب هشت سال اخیر است. مساله سوم نیز این که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نهادهای نظارتی هستند و وزارت باید ناظر و حامی فدراسیون سوارکاری باشد.

او ادامه داد: در ثبت نام کاندیدادها و طی مراحل، بنده و همکاران بنده هیچ‌گونه دخالتی نداشتند و کمیسیون‌ها با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

نامزد انتخابات فدراسیون سوارکاری ادامه داد: پولی که به فدراسیون سوارکاری طی سال گذشته داده شد، برابر بودجه سال ۹۳ بود.

نکته قابل اشاره این که ناصر رزاقیان، رییس هیات استان گلستان در حالی که قرار بود سید محمد پولادگر به عنوان رییس مجمع حضور پیدا کند به عنوان رییس مجمع، انتخاب شد.

مهدی انتظام رییس هیات سوارکاری گیلان، شعبانی رییس هیات سوارکاری قم و الهام فرد نماینده ورزشکاران به عنوان ناظر بر اجرای روند انتخابات، تعیین شدند.

در شرایطی که حسین اوجاقی، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان نماینده شهرداری در این مجمع حضور پیدا کرده بود، با ترک مجمع در این انتخابات شرکت نکرد. در این مجمع هم‌چنین، حسین بابویی رییس فدراسیون دانش آموزی و تجلی نماینده فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی غایب بودند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند-پیام امروز

۱۱:۵۴ – ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۴ – ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *