سوله آکام فلز

اگر مولفه‌های انتخاب بهترین ورزشکاران به درستی انتخاب نشود، نتیجه معکوس می‌دهد

ایسنا/قم رئیس هیئت اسکواش قم در رابطه با نقش برگزاری برنامه‌هایی مانند انتخاب بهترین‌های ورزشی سال، در روحیه ورزشکاران گفت برگزاری این نوع برنامه‌ها می‌تواند مفید باشد اما اگر ملاک‌ها و مولفه‌های انتخاب بهترین‌ها به درستی انتخاب نشود نه‌تنها نقش حمایت ندارد بلکه باعث تضعیف روحیه هم می‌شود.

سعید معارف وند، رئیس هیئت اسکواش قم، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با نقش برگزاری برنامه‌هایی مانند انتخاب بهترین‌های ورزشی سال، در روحیه ورزشکاران عنوان کرد: برگزاری این نوع برنامه ها می تواند مفید باشد اما اگر ملاک ها و مولفه های انتخاب بهترین‌ها به درستی انتخاب نشود نه ‌تنها نقش حمایت ندارد بلکه باعث تضعیف روحیه هم می‌شود.

 وی ادامه داد: اینکه اگر یک هیئت جمعیت کمتری دارد، کمتر مورد توجه قرار بگیرد درست نیست یا مثلاً وقتی ‌که در یک هیئت فقط یک ورزشکار موفق وجود دارد اما به آن توجه نشود هم نادرست است.

وی بیان کرد: برای انتخاب بهترین هیئت ها باید عملکرد سال قبل آن هیئت هم در نظر گرفته شود؛ زیرا گاهی یک هیئت نسبت به سال قبل پیشرفت زیادی داشته است که باید آن هم در نظر گرفته شود.

معارف وند در خصوص نقش حمایتی ارگان ها و نهادهای مختلف در برگزاری این نوع مراسم ها و انتخاب بهترین ها اظهار کرد: اغلب ارگان‌ها این امر را وظیفه ورزش و جوانان می‌دانند و در این زمینه ورود نمی کنند؛ اما بخش خصوصی می تواند در زمینه اسپانسری و حمایت های مالی حضور پیدا کند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند-پیام امروز

در حال حاضر، تمام شرکت‌های حوزه فناوری به دنبال رویکرد‌هایی برای اضافه‌کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *