سوله آکام فلز

باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود-پیام امروز


حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پس از حذف سرخپوشان در مرحله یک هشتم جام حذفی، اظهار کرد: باید به تمام بازیکنان و کادرفنی‌مان خسته نباشید بگویم. از طرفداران پرسپولیس هم که امروز همه جوره تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم. به هر حال ۲ بار در بازی جلو افتادیم، اما آلومینیوم در نیمه دوم خیلی شجاعانه، خوب و پرقدرت بازی کرد و توانست ۲ گل به ثمر برساند. در وقت‌های اضافی هم ۲ گل خوب به ثمر رساندیم که نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. ضربات پنالتی هم ۵۰-۵۰ است و شانس همراه تیم ما نبود.

معاون ورزشی پرسپولیس درباره روند بازی و داوری که سبب اعتراض اوسمار شد، گفت: امیر عرب براقی امروز خیلی سخت‌گیرانه عمل کرد و در هر صحنه‌ای خیلی زود کارت زرد می‌داد. خیلی از بازیکنان ما هم اخطار گرفتند، اما خودمان باید باتجربه‌تر بازی می‌کردیم. وقتی ۲ بار ۲ گل جلو افتادیم باید کار را تمام می‌کردیم. گل دوم را دقیقه ۹۷ و گل چهارم را دقیقه ۱۲۲ خوردیم. اتفاقات امروز و گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل پرسپولیس که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.

بادامکی درباره اینکه به نظر می‌رسید پس از ۲ بر صفر شدن بازی اوسمار کار را تمام شده دانست و تعویض‌های بدی انجام داد، عنوان کرد: نمی‌توان اینگونه گفت. به هرحال کادرفنی تصمیم گرفت این تعویض‌ها را انجام بدهد. جام حذفی هم تک بازی است و آلومینیوم در نیمه دوم با یک فوتبال خیلی خوب، به بازی برگشت. نفراتی که به زمین آمدند، باید بهتر عمل می‌کردند، اما روی توپ‌های بلند مقداری ضعف داشتیم و گل‌های بدی خوردیم.

او درباره  اینکه صحبت‌های اوسمار نسبت به بازیکنان موردعلاقه‌اش برای فصل آینده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی روی برخی نفرات فعلی این تیم تاثیرگذاشته بود، گفت: فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. ته تنها اوسمار بلکه سایر مربیان نیز به برخی بازیکنان علاقه‌مند هستند و این موضوع تاثیرگذار نیست.

معاون پرسپولیس درباره پرتاب اشیاء توسط هواداران این تیم، عنوان کرد: شنیده‌ام ابتدا این کار توسط هواداران آلومینیوم انجام شده و خودتان بهتر از من می‌دانید پرسپولیس به هر شهری می‌رود، هواداران زیادی دارد و در اراک نیز مردم طبیعی است این تیم را دوست داشته باشند و به ورزشگاه بیایند تا از تیم ما حمایت کنند.

بادامکی تصریح کرد: البته مسئولان مقداری فضای ورزشگاه را ملتهب کرده و پس از گل آلومینیوم اشیایی پرتاب شد که حتی جایی که من نشسته بودم هم آمد. البته ابتدا طرفداران حریف شروع کردند و سپس هواداران ما واکنش نشان دادند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شکست در جام حذفی ممکن است تمدید قرارداد اوسمار را تحت الشعاع قرار بدهد، گفت: به هر حال فوتبال است و ما هم روزی می‌باختیم که قرعه به امروز و آن هم در ضربات پنالتی افتاد. قرار نیست همه بازی‌ها را ببریم. اوسمار تا اینجا عملکرد خوبی داشته و تصمیم‌گیرنده مدیرعامل و هیئت مدیره پرسپولیس هستند.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است-پیام امروز

علی سلاجقه، در پنجاهمین جلسه کارگروه ملی مدیریت پسماند که با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *