سوله آکام فلز

بررسی باغ بودن یا نبودن ۱۴ پلاک ثبتی در تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ۱۴ پلاک ثبتی را در خصوص باغ بودن یا نبودن در شصت و دومین جلسه علنی این شورا تعیین تکلیف کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در شصت و دومین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود اشتند که در همین راستا جعفر شربیانی، با اشاره به پلاک ثبتی ۷۹۰.۴.۳ گفت: مساحت این ملک ۴ هزار و ۴۵۰ متر مربع  است که در منطقه یک واقع شده است. این زمین دارای درختان ارزشمند و تعداد نزدیک به حد نصاب است. در حقیقت ۴۲ اصله درخت با محیط بن ۸۰  الی ۲۹۰ سانتی‌متری دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای  شورای اسلامی شهر تهران نیز  با ۱۹ رای موافق، با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۶۸.۲۱۶۴ اشاره کرد و افزود:‌این زمین به مساحت  ۴۵۵ متر مربع در منطقه ۱۷ واقع شده و حد نصاف درختان لازم را دارد. بر همین اساس  کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران، رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهرتهران نیز با ۱۴ رای موافق با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۳۷۹۰.۲ و  ۳۷۹۰.۱۱۴ اشاره کرد و افزود: این زمین در مجموع به مساحت  هزار و ۱۱ متر مربع در منطقه ۱۴ واقع شده و حد نصاب درختان لازم را ندارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهر ان، رای به غیر باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران این پلاک ثبتی را برای بررسی تکمیلی در کمیسیون تخصصی،  از دستور کار خارج کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی  ۷۸۶.۲۱ اشاره کرد و افزود:‌ این ملک به مساحت ۳ هزار و ۲۶۸ متر مربع در منطقه یک واقع شده و با توجه به دارا بودن ۴۹  اصله درخت سبز ارزشمند، کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۵ رای موافق با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۴.۴۴۶۸ اشاره کرد و افزود:‌ این ملک به مساحت ۳۸۱ متر مربع در منطقه ۲۱ واقع شده و حد نصاب درختان لازم را داراست. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۵ رأی موافق با باغ بودن این ملک موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی  ۴.۹۲۱.۱۰ اشاره کرد و افزود: این ملک به مساحت ۷۸۱ متر مربع در منطقه ۲۱ واقع شده و حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهر سازی  شورا رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز با ۱۷ رای موافق  با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی   ۱۰۴۵.۱ اشاره کرد و افزود:‌این ملک به مساحت ۳ هزار و  ۸۴۰ متر مربع در منطقه ۲۰ واقع شده  و در سند آن، یک قطعه باغ ذکر شده است. بر همین اساس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا با ۱۵ رأی موافق با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۲۵.۸۱۴ اشاره کرد و افزود: این ملک به مساحت ۲ هزار و ۳۲۰ متر مربع در منطقه یک واقع شده و حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۵ رأی موافق با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۱۸۶۳.۴۱۲۳ اشاره کرد و افزود:‌ این ملک به مساحت ۵۸۷ متر مربع در منطقه ۲۲ واقع شده حد نصاب درختان لازم را داراست و در سند آن یک قطعه زمین مشجر  عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز  با ۱۸ رای موافق  با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۱۸۶۳.۴۰۹۹ اشاره کرد و افزود:‌این زمین به مساحت ۵۸۷ متر مربع در منطقه ۲۲ واقع شده حد نصاب درختان لازم را دارد و در سند آن یک قطعه زمین مشجر عنوان شده است بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۱۸۶۳.۴۰۶۴ و ۱۸۶۳.۴۱۰۰ اشاره کرد و افزود: این زمین ها به مساحت ۵۸۷ متر مربع در منطقه ۲۲ واقع شده حد نصاب درختان لازم را داراست و در سند آن یک قطعه زمین مشجر عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آرا با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۶۹.۳۱۳۷ اشاره کرد و افزود:‌این ملک به مساحت ۶ هزار و ۱۹۶ متر مربع در منطقه یک واقع شده و حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین را داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با ۱۸ رای موافق با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۷۹.۱۹۰۰ اشاره کرد و افزود: این ملک به مساحت یک هزار و ۷۸۰ متر مربع در منطقه یک واقع شده و حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز با اکثریت آراء با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

 شربیانی به پلاک ثبتی‌های ۳۳۲۰ ، ۳۳۳۲، ۳۳۳۳ و ۳۳۳۵.۱۵۲.۶۴ اشاره کرد و افزود: این پلاک ثبتی در مجموع به مساحت یک هزار و ۹۶۱ متر مربع در منطقه یک واقع است و حد نصاب درختان لازم را دارد بر همین اساس  کمیسیون شهرسازی  رای به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با  ۱۷ رأی موافق با باغ بودن این زمین موافقت کردند.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا-پیام امروز

وزارت خارجه آمریکا که به واسطه همراهی و حمایت همه جانبه از جنایت علیه بشریت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *