سوله آکام فلز

برگزاری دومین روز لیگ اسکواش کشور در شیراز

ایسنا/فارس روز دوم هفته دوم لیگ دسته اول اسکواش با رقابت نمایندگان استان‌های قم، یزد، گیلان، مشهد، فارس و اصفهان در شیراز ادامه یافت.

رقابت‌های هفته دوم لیگ دسته اول اسکواش سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت در سالن شهدای والفجر شیراز ادامه یافت و تیم مناطق نفت خیز با نتیجه سه بر صفر مقابل ثنای قم به برتری دست یافت. الماس کویر توت یزد نیز با همین نتیجه بر برنج سفره گیلان غلبه کرد و ریلکسر مشهد با نتیجه دو بر یک مقابل فرآورده های غذایی محلات به برتری رسید.

اما در حساس ترین و جذاب ترین مسابقه، تیم مهر شیراز با هدایت سینا ستارخان به مصاف تیم رایان اسکواش اصفهان رفت. در این مسابقه ابتدا سینا ستارخان به عنوان بازیکن در برابر حریف اصفهانی قرار گرفت و مقتدرانه در سه ست به پیروزی رسید.

سپس عرفان تاجور بازیکن کم سن و سال تیم مهر شیراز مقابل حریف با تجربه اصفهانی ایستاد و با وجود برتری قاطع ۱۱ بر ۳ در ست اول، سه ست بعدی را به رقیب خود واگذار کرد.

در سومین و آخرین مسابقه این بازی که تعیین کننده تیم پیروز بود، مجید مختاری بازیکن خوب شیرازی برابر حریف سرسخت اصفهانی قرار گرفت و در دیداری نزدیک و مهیج موفق به شکست حریف خود شد تا نماینده شیراز به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول اسکواش کشور در شهر یزد برگزار شده بود و هفته دوم از روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در شیراز آغاز شده و جمعه ۲۳ اردیبهشت به پایان می رسد. هفته سوم مسابقات مجددا در شهر یزد برگزار خواهد شد و با پایان هفته سوم، چهره تیم های راه یافته به لیگ برتر مشخص خواهد شد.

طبق گفته مسئولان برگزاری رقابت ها، دو یا سه تیم برتر لیگ دسته یک به لیگ برتر راه خواهند یافت.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد-پیام امروز

دیدار‌های رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد و تیم‌های المپیاکوس یونان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *