سوله آکام فلز

تاکید استاندار گلستان بر رفع مشکلات حوزه آب/ اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن سرعت گیرد

ایسنا/گلستان استاندار گلستان بر ضرورت تسریع در رفع مشکلات حوزه آب در استان گلستان تاکید کرد و گفت: پروژه آب شیرین کن باید در اسرع وقت به مرحله مناقصه و اجرا برسد.

دکتر علی‌محمد زنگانه در پنجاه و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: از واحدهای تولیدی مرغ و طیور در قالب پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش حمایت جدی می کنیم، خوشبختانه میزان تولید مرغ در استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته و تلاش ما حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است.

وی بر ضرورت افزایش ارتباط با کشورهای همسایه تاکید کرد و افزود: باید در حوزه ریلی و ارتباط با کشورهای همسایه مشوق های لازم در نظر گرفته شود تا این ارتباط جذابیت های لازم را داشته باشد.

استاندار گلستان متذکر شد: در حوزه آب نیز علاوه بر تولید توجه به مدیریت مصرف و مدیریت بهینه از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: فعالسازی خیرین در حوزه آب از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مورد توجه مدیران حوزه آب واقع شود، از طرفی با توجه به نیاز استان پروژه آب‌شیرین‌کن باید هرچه سریعتر به مرحله مناقصه و سپس اجرا برسد.

زنگانه با بیان اینکه در طرح ملی نهضت مسکن باید از طریق رایزنی با وزارت راه و شهرسازی سهم مسکن روستایی را متناسب با شاخص جمعیت ۴۷ درصدی ساکن در روستاهای استان افزایش دهیم، تاکید کرد: باید از سهم ۹۴ هزار واحدی استان در طرح نهضت ملی مسکن، ۴۰ هزار واحد به واحدهای روستایی اختصاص یابد.
انتهای پیا

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید-پیام امروز

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای محموله ترانزیتی افغانستان از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *