تازه ها
سوله آکام فلز
تبلیغات بازدیدی در ایتا
تبلیغات بازدیدی در ایتا

تبلیغات بازدیدی در ایتا

تبلیغات بازدیدی در ایتا

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک تبلیغ موثر چقدر می‌تواند کسب و کار شما را ارتقا دهد؟ یا اینکه چطور با کمترین هزینه و بدون انجام کارهای کلیشه‌ای فروش محصول خود را بالاتر ببرید؟ در دنیای مدرن امروز با هر تغییر و تصمیمی در سیاست‌های داخلی کشور باید خود و کسب و کارتان را با آن وفق دهید. در غیر این صورت به اصطلاح از قافله باز می‌مانید! با فیلتر شدن برخی شبکه‌ها و پیام‌رسان‌ها در ماه‌های اخیر میزان فروش و رونق تجارت‌های بر بستر آن‌ها بسیار کاهش پیدا کرد. اما با روی کار آمدن ایتا و سایر پیام‌رسان‌ها این مسئله به خوبی مدیریت و حل شد. با وجود تعداد میلیونی اعضا فعال در ایتا، امکان تبلیغات در این آپ به بهترین شکل و با بازدهی قابل توجه قابل انجام است. تبلیغات بازدیدی در ایتا اگر به درستی انجام شود، افزایش درآمد و رونق بالایی را به دنبال دارد.

چرا تبلیغات در ایتا را انتخاب کنیم؟

با وجود روش‌های مختلف تبلیغات و پیام‌رسان‌های دیگر چرا باید تبلیغات بازدیدی در ایتا را برای فروش محصولات خود انتخاب کنید. در پاسخ به این سوال بهتر است کمی با این اپلیکیشن آشنا شوید. این پیام‌رسان کاملا رایگان است و در کاهش هزینه‌ها بسیار موفق بوده است. ایتا با داشتن کانال‌هایی با چندین هزار اعضا بستر خوبی برای نمایش کسب و کار و تجارت شما است(خرید کانال ایتا). هزینه‌هایی که برای این تبلیغات پرداخت می‌کنید در صورت موفق بودن و بازدهی مناسب، قابل بازگشت است. به دلیل اینکه در تبلیغات بازدیدی در ایتا، اعضا به میل خود وارد کانال صاحب تبلیغ می‌شوند پس تا حد زیادی از ریزش در این کانال‌ها پیش‌گیری می‌شود‌. همچنین این اعضا واقعی و ایرانی هستند و بر خلاف تلگرام که اعضا مجازی و فیک زیادی دارد، ایتا فاقد کاربران مجازی است. سرعت بالای تبادل پیام‌ها جه متنی، جه رسانه‌ای در ایتا باعث شده است که افراد زیادی جذب این پیام‌رسان شوند.

با این توضیحات، تبلیغات در ایتا یک راه تاثیر‌گذار برای جذب مشتری و فروش تولیدات و محصولات است. رونق یک کسب و کار با تبلیغات درست و به جا است که پایدار می‌ماند‌.

روش‌های مختلف تبلیغ در ایتا

برای اینکه بتوانید کسب و کار و تجارت آنلاین خود را به افراد زیادی معرفی کنید و در نهایت بتوانید از یک کاربر ایتا، مشتری بسازید باید با انواع تبلیغات و نحوه انجام آن‌ها آشنا شوید. در ابتدا باید اقدام به ساخت یک کانال کرده و با ساختاری جذاب محصول یا هر تولید دیگری را در آن منتشر کنید. حال باید به فکر این باشید که چطور تعداد اعضای کانال را بیشتر کرده و این اعضا را تشویق به خرید یا ماندن در کانال کنید. تبلیغ کانال‌تان در ایتا به روش‌های زیر انجام می‌شود.

  • روش پاپ آپ
  • روش پین و جایگاه دوم
  • تبلیغات تعرفه ای و بازدیدی
  • تبلیغات بازدیدی

تبلیغات با روش‌های یک و دو توسط سازندگان ایتا و ادمین‌های آن‌ها انجام می‌شود. تبلیغات پاپ آپ نیز در سایر صفحات و سایت‌ها به صورت پاپ‌ آپ از یک کانال تعریف شده و خواننده را به عضویت در آن ترغیب می‌کنند.

تبلیغات بازدیدی و تعرفه‌ای رایج‌ترین نوع تبلیغات در ایتا است. در این نوع تبلیغ یک بنر از کانال شما در کانال‌هایی با چندین هزار عضو منتشر می‌شود. پرداخت هزینه به صورت ساعتی و بازدیدی است. در روش تعرفه‌ای به ازای مثلا ۱۲ ساعت یک قیمت برای قرار دادن بنر در کانال گرفته می‌شود. تبایغات بازدیدی در ایتا نیز به این شکل است که بنری در یک کانال پست می‌شود و صاحب کانال به ازای مثلا هزار یا تعداد مشخصی بازدید از آن بنر مبلغی دریافت می‌کند. به این صورت شما کانال خود را برای چندین هزار نفر به نمایش گذاشته و به آن‌ها این فرصت و حق انتخاب را می‌دهید که در کانال شما عضو شوند.

نکات مهم در روش تبلیغات بازدیدی در ایتا

در روش تبلیغات بازدیدی در ایتا برای اینکه بازدهی بالایی داشته باشید و بتوانید به هدف مدنظر خود از تبلیغات نزدیک شوید، لازم است به چندین مورد توجه کنید.

  • ساخت بنر جذاب: بنری که شما برای انتشار در کانال تبلیغ کننده ارسال می‌کنید باید به نحوی ساخته شده باشد که مخاطب را وسوسه به ورود به کانال شما کند. مهم‌ترین نکته در ساخت بنر یک تصویر مرتبط با کانال و یک یا چند جمله‌ی تشویق کننده است. اگر در این مورد عملکرد موفقی داشته باشید تقریبا نیمی از راه را پشت سر گذاشته اید.
  • عدم کپی رایت: سعی کنید در تولید محتوایی که در کانال‌تان انجام می‌دهید و حتی ساخت بنر خلاق باشید. به این فکر کنید که هزاران نفر مانند شما ممکن است این کسب و کار را داشته باشند، بهتر است کمی متفاوت و با ایده‌های جدید تبلیغ هدفمندی انجام دهید.
  • حتما برای تبلیغ کانال مرتبط با محتوایی مفید برای مخاطب را انتخاب کنید. اگر تبلیغ شما در یک کانال نامربوط انجام شود، نتیجه‌ای برای شما به دنبال نخواهد داشت.
  • زمان ارسال بنر: تبلیغات بازدیدی در ایتا در ساعات خاصی از شبانه روز بازدهی بالاتری دارند. البته شما فقط به فکر تعداد بازدید از بنرتان هستید اما اگر این اتفاق در زمان کمتری بیفتد برای شما بهتر است. همچنین در ارسال بنر‌ها زیاده روی نکنید، مثلا در یک کانال نهایتا دوبار بنر خود را انتشار دهید.

چطور از ریزش در تبلیغات ایتا جلوگیری کنیم

اعضایی که از طریق تبلیغات انجام شده در کانال‌ها وارد کانال شما می‌شوند، این کار را به میل خود انجام داده و بر اساس بنر منتشر شده از کانال و یا نیاز خود عضو شده اند. حال باید به فکر این باشید که این اعضا در کانال مانده و در مرحله بعد محصولات و خدمات شما را خریداری کنند. برای این کار لازم است به چندین نکته توجه کنید:

  • پرهیز از اغراق و دروغ در کانال: اگر در توصیف یک خدمت یا محصول بیش از حد زیاده روی کنید، مخاطب احساس می‌کند که گول می‌خورد و به سرعت از کانال‌تان خارج می‌شود.‌ بهتر است محصول را با یک ویژگی منحصر به فرد در ذهن مخاطب خاص جلوه دهید.
  • پیشنهادهای وسوسه کننده: در هر کانال تجاری در ایتا شما با سیل عظیمی از پیشنهاد‌ها روبرو هستید. برای اینکه از این روال عقب نمانید باید با روش‌هایی مانند تخفیفیات پایان ماه یا فصل و ارسال رایگان و غیره مخاطب را تشویق به خرید کنید.
  • اجتناب از وعده‌های دروغین: وعده‌هایی که در کانال می‌دهید در ذهن اعضا باقی می‌ماند و اگر این وعده‌ها را چندین بار انجام ندهید، حس اعتماد اعضا از این کانال از بین می‌رود. وعده‌هایی مثل قرعه کشی و ارائه خدمات رایگان برای چندین نفر، شاید وسوسه کننده باشد اما اغلب انجام نشدنی و دروغ است.

ریزش اعضا در کانال زمانی اتفاق می‌افتد که مخاطب با ماندن در کانال هیچ هدفی نداشته باشد و به این نتیجه برسد که کانال مذکور بیهوده است. تبلیغات بازدیدی در ایتا اگرچه نقش فراوانی در جذب اعضا دارد اما فعالیت شما در کانال نیز باید روی برنامه و روال خاصی انجام شود. پلتفرم و سایت نمادین می‌تواند کانال شما را در سایر کانال‌ها معرفی کرده و تعداد بازدید پست‌ را بنابر سفارش‌تان رقم بزند.

تشخیص کانال‌های مرتبط در تبلیغات بازدیدی ایتا

تبلیغات بازدیدی در ایتا باید در کانال‌هایی در رابطه با نوع محصول و یا خدمات ارایه شده‌ی شما باشد. مثلا در یک کانال رمان نویسی، تبلیغ چاقو اره‌ای یک کار بیهوده و ضد تبلیغ است.  شاید بازدید پست شما بالا باشد، اما قطعا بازخورد مناسبی ندارد. بهتر است با کمی جست‌وجو کانال‌هایی را که با محصول شما تشابه دارند پیدا کرده و عضو آن‌ها شوید. برای اینکه از بازدهی این کانال مطمئن شوید بهتر است پست‌های اخیر کانال را بررسی کرده و تعداد بازدید آن‌ها را با تعداد اعضای کانال مقایسه کنید. اگر در کانال تبلیغ کانال دیگری وجود دارد می‌توانید وارد آن کانال شده و از ادمین در رابطه با رضایتش از تبلیغ در این کانال سوال بپرسید. البته شناسایی کانال و اطمینان از بازخورد تبلیغ‌تان کار آسانی نیست و نیازمند زمان زیادی است. در سایت نمادین تبلیغات بازدیدی در ایتا با تعرفه‌های بسیار مناسب و منطقی برایتان انجام می‌شود. کارمندان این سایت کانال‌های قدرتمند و مرتبط با هر کسب و کاری را شناسایی کرده و بازدید بنر شما را تضمین می‌کنند. پکیج‌های متعددی در سایت نمادین به شما ارائه می‌شود که به ازای تعداد مشخصی بازدید مبلغ مقرون به صرفه‌ای را دریافت می‌کنند. بهتر است برای راحتی کار و البته بازدهی بالا، کار تبلیغ را به مجموعه ذکر شده بسپارید.

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

خدمات کفسابی در تبریز

خدمات کفسابی در تبریز: جلا و درخشش دوباره به کفپوش‌های شما

تبریز، شهر اولین‌ها و مهد تمدن، با قدمتی دیرینه و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی فراوان، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *