سوله آکام فلز

تسریع روند بازپس گیری اراضی واگذاری مهلت سپری شده

ایسنا/قم نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح نهضت ملی مسکن اصلی ترین شعار دولت و و مهمترین پروژه عمرانی کشور است که تمامی دستگاه‌ها می‌بایست در اجرای آن همکاری تام و تمام داشته باشند.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بازدید سر زده خود از اداره کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: اراضی واگذار شده به موسسات و دستگاه دولتی که تاریخ و مهلت واگذاری آن‌ها سپری شده و هیچ اقدام ساخت و سازی در آن‌ها صورت نگرفته است باید هر چه سریع به حکم قانون به دولت بازگردانده شوند.

وی افزود: با توجه به ثبت نام ۱۳۰ هزار متقاضی در استان قم، تا کنون برای حدود ۳۵ هزار واحد مسکونی اراضی پیش بینی شده است و تامین زمین مورد نیاز این متقاضیان اولویت دارد.

امیرآبادی بازپس گیری را جز حقوق عمومی و عامه مردم دانست و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قم با همراهی دستگاه قضا پیگیری حقوقی این اراضی را دستور کار خود داشته باشند تا بتوانیم پاسخگوی اعتماد و امید مردم باشیم.

 نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی به موضوع راه در بحث ساختار وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و توضیح داد: با عنایت به این که بخش عمده اقدامات حوزه راه، در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می شود پیشنهاد الحاق معاونت مهندسی و ساخت راه و شهرسازی به اداره کل راه‌داری و حمل و نقل جاده ای داده شده است و در این راستا پیگیری‌ها انجام می‌شود.

امیرآبادی فراهانی در بخش پایانی بازدید خود از این اداره کل، ضمن دیدار با کارکنان واحدهای مختلف خاطر نشان کرد: در میان دستگاه‌های اجرایی، حقوق و مزایای کارکنان ادارات راه و شهرسازی استان‌ها با توجه به تناسب فعالیت‌ها و مأموریت‌های سازمانی در پایین ترین سطح حقوق و دستمزد قرار دارد و در این راستا می‌بایست برای تأمین معیشت کارکنان ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها اقدامات لازم و جدی انجام شود.

 انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب-پیام امروز

سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین‌المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *