سوله آکام فلز

تعادل بخشی در توزیع اعتبارات برای محرومیت‌زدایی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: علت انتخاب سفر رئیس جمهور به عنوان سومین سفر از جهت نیازمندی به تخصیص منابع بود؛ در این سفر منابع مورد نیاز را بررسی خواهیم کرد و در سفر دوم سعی می‌کنیم به موجب سند آمایش سرزمینی استان را از محرومیت خارج کنیم و تعادل بخشی صورت گیرد تا به شاخص‌های کشوری برسیم.

سید صولت مرتضوی، امروز سه شنبه ۱۰ خرداد در حاشیه بازدید بازدید از اجرای پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در بخشی از بخش‌ها و حوزه‌های استان خراسان جنوبی مانند راه و شهرسازی و تصفیه آب و فاضلاب فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و اقدامات مناسبی انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی در مورد بازدیدهای صورت گرفته در سفر به استان خراسان جنوبی اظهار کرد: سومین سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی انجام شد. مصوباتی در رابطه با این سفر تهیه و ابلاغ شد و امروز به منظور نظارت میدانی و بررسی روند اجرای مصوبات عازم خراسان جنوبی شدیم.

وی بیان کرد: البته در حوزه راه آهن با مشکلاتی مواجه بودیم و طی بررسی‌ها و جلسات انجام شده، امیدوار هستیم در هفته آینده مشکلات این موضوع نیز برطرف شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: با مدیریت خوب آقای استاندار و همکاری با دولت و پیگیری مجدانه نمایندگان مجلس کارهای خوبی در مورد این استان صورت گرفته است و اطمینان دارم با تخصیص‌های بعدی استان خراسان جنوبی به کارگاه سازندگی تبدیل خواهد شد.

مرتضوی تصریح کرد: برای اجرای پروژه‌ها مانع جدی‌ای دیده نشد. مدیر آب و فاضلاب گزارش دادند طی ده سال گذشته عملیات اجرایی در این زمینه انجام شده و این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در برخی از شاخص‌ها این استان به نسبت سایر استان‌ها موقعیت و جایگاه بهتری دارد.

حسین امامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز در این بازدید که با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند و خوسف در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه برگزار شد، گفت: این پروژه که از سال ۹۴ آغاز شده است در مرحله پیش راه اندازی است و خط انتقال آن ۱۰۰ درصد اجرا شده است و سایت تصفیه خانه و ساختمان بهره برداری از ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در حال حاضر به صورت مکانیکی بهره‌برداری می شود.

 وی از نصب ابزار دقیق تصفیه خانه به عنوان آخرین تجهیزات مورد نیاز در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

وی برخورداری کل شهر بیرجند از شبکه فاضلاب، کاهش بوی تصفیه خانه با ارتقای مدول اول و افزایش ظرفیت دو مدول به ۴۰۰ لیتر و استفاده از پساب در معادن و شهرک صنعتی خوسف را از اهداف راه اندازی این مدول عنوان کرد.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش-پیام امروز

۱۴:۲۱ – ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۱ – ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *