سوله آکام فلز

تعیین نقاطی برای ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه یک تهران-پیام امروز


شهریار افندی زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با سیدمهدی صباغ شهردار منطقه یک شهرداری تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

 در حاشیه این بازدید مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران به ظرفیت‌های خوب این منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت مختصات جغرافیایی، شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

 افندی زاده در ادامه از اصلاح هندسی و ایمن سازی، پهلوگاه بزرگراهی و همچنین ساخت دو پایانه حمل و نقل عمومی به عنوان نقطه قوتی برای ادامه فعالیت‌های ترافیکی این منطقه یاد کرد و افزود: فرهنگسرای نیاوران، پارک تفریحی فرهنگی نیاوران، اماکن ورزشی، اماکن زیارتی، مراکز خرید، بیمارستان‌ها و… از مکان‌های مهم و شاخص‌های منطقه یک هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران گفت: آغاز عملیات اجرایی تونل و زیرگذر خیابان تجریش از ابتدای سال ۱۴۰۲، مسقف سازی پایانه شهید دستواره، مسقف سازی پایانه یمن، تکمیل پایانه ارم، بازنگری خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی، نصب اولین ایستگاه هوشمند کشور در میدان تجریش، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، اتصال بزرگراه شهید بابایی به بزرگراه ارتش را برای تسهیل در تردد و توسعه خط ۳ به یک مترو از اهم پروژه‌های منطقه یک در حوزه حمل و نقل می‌باشد.

 افندی زاده افزود: پروژه پارک حاشیه‌ای نیز به عنوان بزرگترین پروژه ترافیکی منطقه یک که از نظر نظم بخشی اجتماعی و شهری اهمیت بسیار زیادی دارد که با همکاری پلیس راهور تهران در برنامه‌های در دست اقدام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران همچنین از نقاط معرفی شده توسط شهرداری منطقه یک تهران جهت ساخت پایانه‌های حمل و نقل و پارکینگ‌های عمومی بازدید کرد؛ و گفت: امیدواریم با توجه به نیاز ساکنین در ادامه شاهد ساخت پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی مناسب در نقاط مشخص در این منطقه باشیم.

 افندی زاده با اشاره به  وجود بافت فشرده شبکه معابر و عدم امکان خدمات رسانی سریع امدادی به دلیل حجم بالای پارک خودرو‌ها در برخی محلات، خاطرنشان کرد: نیاز منطقه به توسعه حمل و نقل عمومی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و اجرای پروژه روان سازی تردد در خیابان‌های منطقه، ضرورت تعویض صندلی ایستگاه‌های حمل و نقل، ضرورت رنگ آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس و پل‌های عابر پیاده و ساماندهی المان‌های مربوط به آنها، روشنایی پایانه‌ها و … نیز باید در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گیرد.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران در پایان خاطرنشان کرد: موضوعات مطرح شده هرچه سریع‌تر جهت طرح در کمیته‌های مربوطه در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال شود تا ضمن مطالعات جامع و بررسی آن اقدام‌های بعدی انجام پذیرد.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه-پیام امروز

جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *