سوله آکام فلز

تولید بیش از ۶۲۱ هزار مگاوات برق در نیروگاه رامین اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از تولید بیش از ۶۲۱ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در این نیروگاه در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: امیدواریم با اقدامات تعمیراتی انجام‌شده و در حال انجام، بتوانیم شرایط را در نیروگاه رامین اهواز به شکلی رقم بزنیم که پیش از آغاز پیک مصرف برق با هر ۶ واحد تولیدی به استقبال تابستان برویم.

خلیل محمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نیروگاه رامین اهواز در روزهای پایانی تعمیرات اساسی و میان‌ دوره‌ای واحدهای خود است، اظهار کرد: نیمه دوم هر سال به دلیل کاهش مصرف انرژی برق، فرصت مناسبی برای انجام تعمیرات و رفع محدودیت‌های تولید برق است و در این زمینه نیروگاه رامین طبق برنامه‌ریزی‌های فنی و به طور متناوب به خروج واحدهای تولیدی از مدار و اجرای برنامه‌های تعمیراتی اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه این اقدامات برای آمادگی بیشتر به منظور تامین برق مورد نیاز مردم به ویژه در ایام تابستان است، افزود: تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ و تعمیرات میان دوره‌ای سایر واحدهای نیروگاه از مهمترین اقدام تعمیراتی در نیروگاه رامین اهواز در ماه‌های اخیر است.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز ادامه داد: امیدواریم با اقدامات تعمیراتی انجام‌شده و در حال انجام، بتوانیم شرایط را در نیروگاه رامین اهواز به شکلی رقم بزنیم که پیش از آغاز پیک مصرف برق، با هر ۶ واحد تولیدی به استقبال تابستان برویم.

محمدی در خصوص تولید برق نیروگاه رامین اهواز گفت: نیروگاه رامین اهواز در فروردین ماه امسال ۶۲۱ هزار و ۳۴۹ مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور منتقل کرد.

وی افزود: متوسط تولید لحظه‌ای نیروگاه در فروردین ماه سال جاری ۲۱۲ مگاوات و ساعت کارکرد واحدهای تولیدی ۲۹۲۶ ساعت بوده است.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران-پیام امروز

سرهنگ کیانوش نورمحمدی گفت: به اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *