سوله آکام فلز

تولید قلم‌های تزریق انواع دارو با ظرفیت دو میلیون قلم در سال/ جلوگیری از خروج دو میلیون دلار ارز از کشور-پیام امروز


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت قلم های تزریق دارو را تولید می کند که این اقلام، برای تزریق دارو به صورت یکبار مصرف کاربرد دارد. 

وی بیان کرد: تولیدات شرکت برای موارد مختلفی مانند تزریق انسولین، هورمون رشد و تزریق انواع داروهای بایوتک بکار گرفته می شود. 

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: طراحی خط تولید قلم‌های تزریق دارو از حدود ۳ سال گذشته شروع شده و اکنون به تولید انبوه رسیده است. محصولات ما مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی را اخذ کرده است. 

وی ادامه داد: ظرفیت تولید قلم‌های تزریق انواع دارو دو میلیون قلم در سال است که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است مقدار تولید به ۱۰میلیون قلم در سال برسد. اکنون با تولید این محصول از خروج دو میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می شود. 

او تاکید کرد: محصولات تولیدی این شرکت حدود ۲۰ درصد از بازار کشور را تامین می کند و موضوع مهم در تولید این محصول رقابت با ارز ترجیحی اختصاص یافته برای واردات است. تمام ماده اولیه برای تولید این محصول داخلی بوده و ارزترجیحی برای این کار دریافت نکرده‌ایم. 

وی در پایان افزود: قلم‌های برای تزریق انواع دارو از ۱۶ قطعه تهیه شده و از دقت بالایی برخوردار است. دانش ساخت این قلم‌های تزریق کاملا بومی است.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

مدیر کل هنر‌های نمایشی منصوب شد-پیام امروز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مدیر کل هنر‌های نمایشی منصوب کرد. در حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *