سوله آکام فلز

تکمیل مجوز برای موسسات هوشمند ترافیکی تا آخر امسال

سردار تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا در نشست اختتامیه هجدهمین همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا اظهار کرد: امیداواریم طرح ۱۰ و برنامه های عید نوروز را بتوانیم به درستی برنامه ریزی و اجرایی و هدایت کنیم. الفبای کار ما نظم و انظباط است که اگر این موارد را از دست بدهیم دیگر حرفی باقی نمی‌ماند. 

او گفت:پلیس مسئول ایجاد نظم و انضباط در کشور است و خود باید بیش از بقیه مقید باشد و باید در حوزه ماموریت، این مهم را به درستی اعمال کنید.برای  واگذاری و خلاص شدن از بخش عمده بیایم بخش خصوصی را بر عهده بگیریم.

سردار حسینی گفت: به زودی قبل از اتمام سال کلیه مجوز‌ها را در راستای موسسات هوشمند خواهیم گرفت تا بتوان با همان الگو حفاظتی و مراقبتی خدمات هوشمند ترافیکی در کل کشور ایجاد کنیم. طبیعتا شهرداری هم باید در این راستا کمک به حال باشند.

او تصریح کرد:کارشناسان ما می‌توانند این پلتفرم را ثبت نام کنند تا در صورت تصادفات به این پلتفرم مراجعه کنند. این موسسات کاملا ایمنی و کنترل شده عمل می‌کنند. پلیس چاره‌ای جز برون سپاری بخش قابل توجهی از خدمات نداریم.وظیفه ما در برابر این موسسات نظارت و کنترل عالی است، باید نظارت دقیق بر آن‌ها داشته باشیم.

او بیان کرد: با نصب این نرم افزار افراد می‌توانند بصورت رایگان پلیس را به محل تصادف فراخواند و عکس را برای آگاهی از درصد تصادف به کارشناسان ارسال کنند.

سردار حسینی تصریح  کرد: ما در حوزه کروکی تصادفات مردم را سرگردان کرده ایم. مراکز خرید و مال‌ها باید برای پوشش ترافیکی محل کسب و کار‌ها به این موسیات مراجعه کنند.   ما در این حوزه  با برون سپاری تنها کار نظارت انجام می‌دهیم. همچنین نیاز به افزایش مراکز تعویض پلاک به ویژه در تهران داریم.سال آینده با الگوی موسسات حفاظتی، هوشمند ترافیکی در سراسر کشور راه اندازی می‌شود.در کنار افزایش نرخ جریمه‌ها باید در کنارش مشوق‌هایی را ایجاد کنیم.

رتبه بندی گواهی نامه ها

سردار حسینی گفت:دو شکل گواهینامه را رتبه بندی کنیم  و اگر کسی رتبه یک را داشته باشد امتیازات فوق ویژه داشته باشه و از آن بهره ببرد.یک کار درست و دقیق در چارچوب مقررات با استفاده از همه ظرفیت‌ها و جلوگیری از اینکه برنامه ها  از ریل خارج و دچار انحراف نشود باید به کار گرفته شود.

 

 

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سنگسابی چیست و تفاوت آن با کفسابی چیست

سنگسابی چیست و تفاوت آن با کفسابی چیست

لایه برداری از روی سنگ‌های که لعاب آن ها از بین رفته، سیاه شده یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *