سوله آکام فلز

ثبت بیش از یک میلیون و ۵۹۶ هزار مجوز کسب و کار از درگاه ملی مجوزها-پیام امروز


سید امیر سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب وکار با بیان اینکه اولویت اصلی ما امسال براساس شعار سال افزایش جهش تولید با مشارکت های مردمی است گفت: در راستای همین موضوع همواره اقدامات لازم برای تسریع در روند صدور مجوزهای کسب وکار را در دستور کار قرار داده ایم. 

وی اضافه کرد: قانون صدور مجوز‌های کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوز‌ها بر مبنای این است که شخصی که می‌خواهد کسب و کار خودش را داشته باشد، روند دریافت مجوز‌ها را به صورت آنلاین طی کند.

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار اظهار کرد: براساس قوانین تصویب و اصلاح شده، شخص برای دریافت مجوز می‌تواند شرایط را مطالعه کرده و درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت کند. باید ابتدا حوزه تخصص خود را در سایت mojavez.ir جست و جو کرده و از شرایط آن مطلع شود.

وی با بیان اینکه شاهد آن هستیم که برخی از دستگاه ها اقدامات لازم برای صدور مجوزها را انجام نمی دهند و سنگ اندازی ها در این بخش همچنان ادامه دارد افزود:  طبق بررسی هایی که انجام دادیم تعدادی از دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها متصل نشده و امکان صدور مجوز برای درخواست کنندگان وجود ندارد.

سیاح بیان کرد:طبق آخرین آمارهای درگاه ملی مجوزها  تا به لحظه تعداد درخواست های در دست بررسی  ۱۹۱ هزار و  ۵۸۹ مجوز بوده و مجوزهای صادر شده از درگاه ملی مجوزها هم تا به این لحظه یک میلیون و۵۹۶هزار و ۹۳۸ مورد بوده  است که البته همچنان لحظه به لحظه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

 


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند-پیام امروز

سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *