سوله آکام فلز

جایگزینی ۲ هزار خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده-پیام امروز


در مراسمی که با حضور سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، مدیر برقی‌سازی وزارت صمت و مدیرعامل مدیران خودرو برگزار شد، طرفین توافقنامه جایگزینی ۲ هزار دستگاه تاکسی برقی به جای تاکسی‌های فرسوده را امضا کردند.

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: در این تواقفنامه مقرر شد خودروی باکیفیت مجوز تاکسی دریافت کند و خدمات پس از فروش آن از دغدغه‌های مهم و جدی ما و تاکسیرانان بود که توافق خوبی صورت گرفت. رانندگان تاکسی با خودرو‌های با عمر ۱۰ سال به بالا می‌توانند نسبت به نوسازی اقدام کنند و به‌جای خودروی مصوب قبلی، حالا خودروی جدیدی با بسته حمایتی مناسب دریافت کنند تا بتوانیم در راستای هوای پاک قدم برداریم.

مالکی خاطرنشان کرد: چشم‌انداز ما در سال ۱۴۰۳ ورود ۲۷۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی و ۵ هزار دستگاه ون برقی است که در فاز نخست توافقنامه ۱۰ هزار تاکسی برقی امضا می‌شود.

کریمی سنجری مدیر برقی‌سازی وزارت صمت گفت: وزارت صمت سیاست توسعه برقی‌سازی را دنبال می‌کند و برنامه‌مان ۱۰۰ هزار دستگاه تاکسی برقی، ۴ هزار دستگاه اتوبوس برقی و ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی است که در فاز اول ۶ شرکت بزرگ خودروساز توافقنامه تامین خودروی برقی را امضا کردند.

وی تاکید کرد: فاز دوم توسعه برای سایر شهر‌ها با همکاری وزارت کشور انجام خواهد شد، اما نکته مهم این است که گسترش خودرو‌های برقی نیاز به همکاری مراکز مختلف دارد و هم در بخش زیرساخت و تامین برق و همچنین منافع حاصل از صرفه‌جویی جایگزینی خودروی برقی با بنزینی منجر به افزایش قدرت خرید شود.


Source link

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه پرتاب شد-پیام امروز

چین روز جمعه با موفقیت کاوشگر Chang’e-6 را به فضا پرتاب کرد و مأموریتی جسورانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *