سوله آکام فلز

جذب سرمایه گذاری ۲۰‌ میلیون‌یورویی توسط دخانیات استان گلستان

ایسنا/گلستان مدیر مجتمع دخانیات گلستان از جذب سرمایه گذاری ۲۰‌ میلیون‌یورویی توسط دخانیات استان خبر داد و گفت:با اجرای این پروژه دخانیات گلستان به عنوان یکی از مجتمع های برتر کشور شناخته می شود.

مهران یونسی در گفتگو با خبرنگار ایسنا از جذب سرمایه گذار ۲۰ میلیون یورویی مربوط به یک شرکت خارجی برای خرید و نصب یک دستگاه سیگارت‌سازی خبر داد و اظهار کرد: این شرکت در حوزه دخانیات به دنبال سرمایه‌گذاری در یک کشور ثالث بود که به دخانیات استان گلستان مرتبط شدند و پس از  رایزنی و برگزاری نشست های مختلف و انجام مکاتبه با تهران، پیشنهادات اولیه در خصوص سرمایه‌گذاری از سوی این شرکت دریافت شد.

وی با بیان اینکه قبل از نوروز ۱۴۰۱ تفاهم نامه ای برای این شرکت خارجی ارسال شد و اهداف و موارد اولیه همکاری در آن قید شد، بیان کرد: شرکت موردنظر تفاهم نامه را برای ما ارسال کرد که پس از تایید وزارت امور خارجه ایران و دیگر نهادها، صلاحیت این شرکت خارجی موردتایید قرار گرفت و تفاهم‌نامه به امضای مدیرعامل دخانیات کشور رسید.

مدیرکل مجتمع دخانیات گلستان با اشاره به اینکه نوع دستگاه ها، نوع سیگارت تولیدی، تعیین سهم شرکت دخانیات و سرمایه‌گذار در نشست های مختلف موردبررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در آینده نزدیک قرارداد مالی این پروژه به امضاء می رسد و سفارش دستگاه توسط شرکت سرمایه گذار داده می شود.

یونسی با بیان اینکه با اجرای این پروژه دخانیات گلستان به عنوان یکی از مجتمع های برتر کشور شناخته می شود، گفت: با توجه به اینکه دخانیات گلستان بزرگترین تولیدکننده توتون کشور است با برنامه مدیرعامل دخانیات امسال نیز ۶۰ درصد توتون کشور در گلستان تولید می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه سرمایه گذاری از روی کاغذ خارج شده است، یادآور شد: در این پروژه یک نوع ماشین فیلترسازی که قرار است سرمایه‌گذاری آن در استان انجام شود شرکت دخانیات را از واردات فیلتر برای سیگارهای خاص بی‌نیاز می‌کند.
انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند-پیام امروز

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *