سوله آکام فلز

جهاد فرهنگی آیت‌الله ری شهری از خدمات منحصر به فرد وی است

جهاد فرهنگی آیت‌الله ری شهری از خدمات منحصر به فرد وی است

ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در پیامی با درگذشت رحلت مرحوم ری شهری تاکید کرد که آن مرحوم در سنگرها و مناصب مختلف خدمت، منشاء آثار و برکات زیادی شد.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری به این شرح است :
ارتحال عالم مجاهد و انقلابی آیت‌الله محمدی ری‌شهری
موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
آن عالم فرزانه که از مبارزان دوران انقلاب اسلامی و دلبسته امام راحل و نهضت اسلامی بود پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرها و مناصب مختلف خدمت، منشاء آثار و برکات زیادی گردید.
مجاهدت ایشان در محاکم انقلابی و صیانت از ارتش انقلابی و پس از آن تلاش بی وقفه دربنیانگذاری وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی خصوصا در مقابله سرسختانه با باندها و گروهک‌های انحرافی از خدمات ارزشمند ایشان است.
خدمت خالصانه در جایگاه نمایندگی رهبری در حج و زیارت و تلاش برای اقامه حج ابراهیمی و خدمتگزاری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام از حسنات ماندگار ایشان است.
جهاد فرهنگی آیت‌الله ری شهری، در احیاء معارف اهلبیت عصمت و طهارت خصوصا میراث بی بدیل حدیثی شیعه با تالیف و تدوین دهها جلد موسوعه‌های قرآنی و حدیثی و تاریخی و نیز تاسیس مراکز علمی و تحقیقی در عرصه ترویج فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت از خدمات منحصر به فرد این عالم بزرگوار است.
اینجانب به نمایندگی از نمایندگان مکرم ولی فقیه در استانها و ائمه مکرم جمعه و اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه،
این ضایعه را به محضر رهبر حکیم انقلاب و حوزه های علمیه و خصوصا شاگردان و علاقمندان ایشان، به ویژه مردم مومن و انقلابی شهرری، بالاخص به فرزندان ارجمند و خانواده این عالم فرزانه تسلیت و تعزیت می‌گویم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

۱۴۰۱/۱/۲

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

آرد کامل باید نرخ‌گذاری صحیحی داشته باشد-پیام امروز

علی خضریان در توضیح جلسه کمیسیون اصل نود گفت: این نشست با موضوع بررسی افزایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *