سوله آکام فلز

حسینی: برای بقا در لیگ برتر به امتیاز بازی با استقلال نیاز داریم

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو گفت: تا آخرین لحظه برای بقا می‌جنگیم و در برابر استقلال هم می‌خواهیم به شکست‌ناپذیری در لیگ ادامه دهیم.

احسان حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم شکست‌ناپذیر لیگ و صدرنشین مسابقات داریم، اما خوشبختانه در نیم‌فصل دوم روز به روز بهتر شده‌ایم و امیدوارم در برابر استقلال هم بتوانیم به روند بی‌شکست خود ادامه دهیم.

وی افزود: مصدومیتی از قبل داشتم، اما به دلیل شرایط تیم با وجود مصدومیت چند هفته بازی کردم و همین موضوع باعث شد مصدومیتم تشدید شود. خوشبختانه بعد از چند هفته استراحت به تمرینات برگشته‌ام و شرایط بازی را مجددا به دست آورده‌ام. در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانم در زمین حضور پیدا کنم.

مدافع تیم شهرخودرو گفت: مسائل حاشیه‌ای در این فصل خیلی به شهرخودرو لطمه زد، وگرنه انصافا با این کیفیت فنی که تیم ما دارد، نباید قعرنشین باشیم. رفته رفته بهتر و بهتر شدیم و چند هفته است که مقابل رقبا شکست نخورده‌ایم. امتیازات مهمی را کسب کردیم و با اینکه بازی‌های آتی شهرخودرو خیلی سخت است، اما به بقا خوشبینم و همه تیم همدل و هم‌قسم شده‌ایم تا امتیاز خراسان رضوی را در لیگ برتر حفظ کنیم.

حسینی که بازیکن پرسپولیس است و به صورت قرضی در شهرخودرو توپ می‌زند، در خصوص رقابت سرخابی‌های پایتخت برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: در درجه اول بازیکن شهرخودرو هستم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا این تیم در لیگ برتر باقی بماند. در ادامه هم باید بگویم که پرسپولیسی هستم و امیدوارم بتوانیم با کسب نتیجه خوب مقابل استقلال، دل هواداران فوتبال خراسان و باشگاه پرسپولیس را شاد کنیم و با یک تیر ۲ نشان بزنیم‌.

انتهای پیام

فیلتر سرامیکی

حتما ببینید

بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد-پیام امروز

دانشگاه مین با ایجاد بزرگترین چاپگر سه بعدی پلیمری، رکورد جهانی را که در اختیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *